|
کدخبر: 322451

امداد خودرو / کمک رسانی / حمل خودرو

تلاش مجدانه امداد خودو در ارائه خدمات / مراقب امدادگران غیر مجاز باشد

میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران، اعلام کرد که روزانه بیش از سه هزار خدمات امدادی به مردم در میانگین زمان ۲۵ دقیقه ارائه می‌شود.

اقتصاد تلاش مجدانه امداد خودو در ارائه خدمات / مراقب امدادگران غیر مجاز باشد

سید عباس میرحسینی، در یک نشست با خبرنگاران، اعلام کرد که از تکنولوژی‌های نوین در مرکز تماس امداد خودرو استفاده کرده‌اند و کارشناسان در هر لحظه قادر به پاسخگویی به ۵۰۰ تماس هستند.

وی افزود: این شرکت سال ۱۳۸۷ با هدف ارایه خدمات مناسب به رانندگان تاسیس شد اکنون ۱۰ دفتر منطقه‌ای داریم و ۱۰۰ هزار روستا ۲۰۰ هزار کیلومتر را پوشش می‌دهیم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: همچنین هزار و ۵۰۰ متخصص امدادگر داریم که خدمات این شرکت به صورت شبانه‌روزی ارایه می‌شود.

وی از اجرای طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفندماه خبر داد و گفت: مردم از امدادخودروهای قانونی استفاده کرده و برای هر خدمتی که دریافت می‌کنند فاکتور دریافت کنند ضمن اینکه ۰۹۶۴۴۰ سایت امداد خودرو نیز فعال است.

میرحسینی عنوان کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای افزایش سطح خدمات داریم، در این باره با پلیس راهور همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه به دنبال ارایه خدمات بهتری به مشتریان هستیم گفت: در بعضی از بزرگراه‌ها از جمله الغدیر و تهران-شمال قرارداد بسته‌ایم، هر چند این مسیرها برای شرکت هزینه بر است؛ اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران بیان داشت: ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد و ۷۰ درصد در محل منجر به تعمیر و راه‌اندازی با نرخ‌های استاندارد در میانگین زمان ۲۵ دقیقه هستیم.

به گفته وی، در خدمات‌رسانی امدادی، ۱۲۰ فعالیت با ۴۰۰ قطعه انجام می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه پوشش خدمات گارانتی سیار ایران‌خودرو سه ساله است گفت: بر روی هر محصولی این خدمات را داریم.

وی ابراز کرد: بسیاری از امدادخودروها در بزرگراه‌ها مجوز ندارند؛ زیرا نظارت بر روی آنها صورت نمی‌گیرد؛ اما تعدادی از امدادخودروها توسط اتحادیه‌ها مجوز می‌گیرند که استانداردسازی شده‌اند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس به دنبال ارایه سکویی برای خدمات امدادی هستیم تا همه خدمات با یک قیمت واحد خدمات را ارایه کنند.

امداد خودرو یک سرویس ارائه شده است که در صورت بروز مشکل یا حادثه در جاده، به رانندگان کمک می‌کند. این سرویس معمولاً توسط شرکت‌ها، انجمن‌ها یا سازمان‌های خدمات رانندگی ارائه می‌شود.

خدمات امداد خودرو می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

 

راهنمایی تلفنی: در صورت بروز مشکل، راننده می‌تواند با تماس با مرکز امداد خودرو، راهنمایی‌های لازم را دریافت کند. این راهنمایی‌ها ممکن است شامل رفع مشکلات کوچک مانند تعویض لاستیک، شارژ باطری یا تزریق سوخت باشد.

خدمات تعمیراتی: در صورت بروز خرابی جدی در خودرو، تکنسین‌های ماهر و تخصصی می‌توانند به محل وقوع حادثه بروند و تعمیرات لازم را انجام دهند. این خدمات می‌تواند شامل تعمیر موتور، تعمیرات برقی، تعویض قطعات و تعمیرات کلیه اجزای خودرو باشد.

کمک در صورت حادثه: در صورت وقوع حادثه راننده، سرویس امداد خودرو می‌تواند از طریق ارسال تیم‌های امداد فوری به محل حادثه، کمک کند. این تیم‌ها می‌توانند اقدامات اولیه درمانی، بردن خودرو به کارگاه تعمیرات و هماهنگی با مراکز امداد اورژانس در صورت لزوم را انجام دهند.

کمک در مواقع ضروری: خدمات امداد خودرو می‌توانند در مواقع ضروری مانند بسته شدن کلید در داخل خودرو، خروج سوخت، گم شدن کلید و موارد مشابه، به راننده کمک کنن

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها