|
کدخبر: 296152

هم زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت می‌پذیرد

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ارایه خدمات و امداد به زائران

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.

خودرو طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ارایه خدمات و امداد به زائران

مدیرعامل ایساکو در این باره گفت: در طرح ویژه خدمت‌رسانی به هم وطنان در این ایام، ۷۰ نمایندگی‌ منتخب به صورت تک‌شیفت و دوشیفت در ۵۹ شهر کشور آماده پذیرش خودروی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو خواهند بود.

بابک سلاجقه افزود: پیش‌بینی می‌شود در این ایام بار ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به تهران و حرم امام و نیاز به خدمات‌رسانی و ثبت درخواست امداد افزایش یابد و به همین منظور آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هموطنان در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو وجود دارد.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: تجهیز ویژه ناوگان امدادی و آماده باش شبانه‌روزی امدادگران این شرکت، با هدف خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر در ایام تعطیلات خرداد، با قوت ادامه دارد.

سیدعباس میرحسینی افزود: در این طرح به منظور ارایه تسریع ارایه خدمات عمومی، سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی در محدوده حرم مطهر ایاب و ذهاب امدادگران به محل مورد نظر مشتریان رایگان خواهد بود.

وی افزود: در این ایام شرکت امدادخودروایران با بهره‌مندی از ظرفیت ۵۶۳ اکیپ امدادی، نه تنها در محورهای مواصلاتی یاد شده آماده خدمت‌رسانی است، بلکه این مجموعه با دارا بودن بزرگ ترین ناوگان امداد خودرویی و جاده‌ای به هم وطنان اطمینان می‌دهد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارایه خدمات امدادی و خودرویی مورد نیاز در هر نقطه از کشور است.

وی یادآور شد: ارایه خدمات سبک و نیمه‌سنگین در محل برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در کنار خدمات عمومی شامل حمل استاندارد خودرو، باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس، توسط ناوگان امدادخودروایران در محل مورد نیاز مشتری و بدون توجه به کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌ تلفن همراه ایساکو در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ثبت درخواست‌های هم‌وطنان در سراسر کشور است.

فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قرار گرفته است.

 

ارسال نظر