|
کدخبر: 322296

بازار خودرو / خودرو داخلی / تولید خودرو

آخرین قیمت خودرو محبوب جوانان در بازار + جدول

در این گزارش آخرین تحولات قیمت خودرو شاهین را مشاهده می کنید.

خودروی شاهین یکی از خودروهای تولید داخلی در ایران است که توسط شرکت سایپا ساخته می‌شود. طراحی جذاب و خطوط دینامیک این خودرو باعث شده است که شاهین در بین خودروهای تولید داخلی، محبوبیت بالایی داشته باشد.

سایپا بعد از آنکه سیستم نام‌گذاری تیپ‌های محصولاتش را در تابستان ۹۹ تغییر داد، آپشن‌های شاهین را هم دستکاری کرد و دو تیپ لوآپشن و فول آپشن برای آن ساخت و تیپ لوآپشن آن با نام سایپا شاهین S و تیپ فول آپشن آن نیز با نام سایپا شاهین G معرفی شد. در شاهین اس، سایپا ۴ آپشن «سانروف»، «مولتی مدیا (مانیتور+دوربین)»، «تهویه اتومات» و «دکمه‌های کنترلی روی فرمان» را حذف کرده بود. البته با شروع تولیدانبوه شاهین، از تیپ S فقط چندین دستگاه به‌صورت آزمایشی و به تعداد انگشت‌شمار ساخته شد و همه نسخه‌های دنده‌ای که به‌دست مشتریان رسید، از تیپ G بود.

از مشخصات موتور شاهین می‌توان به حجم موتور ۱۴۹۷ سی‌سی و از نوع توربوشارژ اشاره کرد. انتقال نیرو در شاهین با دیفرانسیل جلو انجام می‌شود. حداکثر قدرت شاهین ۱۱۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۷۸ نیوتن‌متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. دنده ماشین هم ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ صفر ۶۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ صفر ۸۳۵ میلیون تومان نرخ خورده است.

 

قیمت روز انواع خودرو شاهین

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۶۸۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۵۳,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۶۷,۰۰۰ ۵۷۳,۰۰۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها