|
کدخبر: 321912

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت باورنکردنی فلش مموری / ۲۱ میلیون برای یک فلش!

در این مطلب قصد داریم تا ضمن اشاره به موارد مهم پیش از خرید فلش مموری، به بررسی آخرین قیمت فلش مموری در بازار بپردازیم.

اقتصاد قیمت باورنکردنی فلش مموری / ۲۱ میلیون برای یک فلش!

تغییرات رخ داده در زندگی روزمره همه ما و دیجیتالی شدن بسیاری از امور موجب شده تا شکل و ماهیت ابزارها و وسایمان نیز دستخوش دگرگونی شود.

در گذشته، برای نگهداری کاغذها، اسناد، مدارک درسی یا کاری و موارد دیگر، به یک کیف بزرگ نیاز داشتیم و آنها را در آن قرار می‌دادیم و با خود جابه جا می‌کردیم. اما امروزه، یک فلش مموری می‌تواند تمام مشکلاتمان را به نوعی حل کند و به فعالیت های خود را به سهولت بیشتری انجام دهیم.

با یک فلش مموری کوچک به اندازه یک انگشت، همه چیزی که نیاز داریم را ذخیره می‌کنیم و آسان‌تر و سبک‌تر می‌توانیم به هر جایی برویم.

برای خرید یک فلش مموری مناسب نیاز است تا به موارد مهمی دقت کنیم و سپس دست به انتخاب بزنیم. ظرفیت حافظه، کیفیت ذخیره سازی، فرمت تراشه، سازگاری، گارانتی، امنیت و چند مورد دیگر از نکات قابل ملاحطه ای محسوب می شود که باید پیش از خرید یک فلش مموری به آن ها توجه کافی شود.

اگر نیاز به انتقال سریع داده‌ها دارید، سرعت انتقال داده فلش مموری اهمیت بسیار بالایی دارد. بهتر است فلش مموری با سرعت بالا را انتخاب کنید تا انتقال فایل‌ها به سرعت بهبود پیدا کند.

فلش مموری‌ها معمولاً از اتصال USB استفاده می‌کنند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما از نوع اتصالی که فلش مموری دارد، پشتیبانی می‌کند. مثلاً اگر دستگاه شما از USB Type-C پشتیبانی می‌کند، فلش مموری با اتصال USB Type-C را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که فلش مموری انتخابی شما از یک تولید کننده معتبر باشد و از کیفیت بالا و قابلیت اطمینانی برخوردار است. این امر می‌تواند از دسترسی ناپایدار، از بین رفتن داده‌ها و مشکلات سخت افزاری جلوگیری کند.

بعضی از فلش مموری‌ها امکانات اضافی مانند قفل‌گذاری هوشمند، مقاومت در برابر آب و ضربه، برنامه‌های رمزگذاری و غیره را دارا هستند. اگر این امکانات برای شما اهمیت دارد، بهتر است که آن را در نظر بگیرید. قیمت فلش مموری‌ها بسته به برند، کیفیت، حافظه و موارد دیگر ممکن است بسیار متفاوت باشد. پیش از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و با توجه به نیازهای خود، فلش مموری با بهترین رابطه قیمت و کیفیت را انتخاب کنید.

در جدول زیر جدیدترین قیمت فلش مموری های پرفروش بازار را می توانید مشاهده کنید.

قیمت(تومان)

کالا

۲۱,۷۳۶,۰۰۰

فلش مموری مدل CP-SK3-M240 2023 ظرفیت 240 گیگابایت

۱۶,۹۹۹,۰۰۰

فلش مموری اس اس کا مدل SD301 SSD DRIVE USB3.2 GEN2 ظرفیت 1 ترابایت

۱۴,۹۹۹,۰۰۰

فلش مموری بوفالو مدل External SSD PUT1.0U3B US Portable ظرفیت 1 ترابایت

۲۴۰,۰۰۰

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T07 ظرفیت 32 گیگابایت

۲۰۹,۰۰۰

فلش مموری کوئین تک مدل GLINK ظرفیت 64 گیگابایت

۲۰۸,۰۰۰

فلش مموری سیویت مدل SEGO ظرفیت 64 گیگابایت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها