|
کدخبر: 321556

کرایه تاکسی اینترنتی / هزینه اسنپ / تاکسی اینترنتی

رکورد این تاکسی اینترنتی شکست / ۵ میلیون سفر در روز

در آخرین ماه از سال ۱۴۰۲، اسنپ موفق به ثبت رکوردی با بیش از ۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۵ سفر روزانه در خدمات خودرو و باکس خود شد. این رکورد در روز چهارشنبه، دوم اسفند، به ثبت رسید.

اقتصاد رکورد این تاکسی اینترنتی شکست / ۵ میلیون سفر در روز

اسنپ یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های تاکسی اینترنتی در ایران است که از طریق اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است. این سرویس به مشتریان امکان می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمند خود تاکسی را سفارش دهند و راننده‌ای را برای حمل و نقل خود انتخاب کنند. بیش از ۹ سال از شروع فعالیت اسنپ می‌گذرد و این سامانه از همان سال‌های ابتدایی فعالیتش خود را متعهد به ارائه‌ آمار و اطلاعات دقیق کرده است. به گفته محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، ارائه‌ اطلاعات آماری شفاف ماهیت بازار رقابتی است و در همین راستا برخی از اطلاعات از جمله تعداد سفرها به طور فصلی و سالانه منتشر می‌شود. ارائه دوره‌ای و مداوم این اطلاعات به شفافیت بازار و توسعه آن کمک می‌کند.

آمارهای اسنپی

اسنپ خودرو اکنون در ۳۲۳ شهر بزرگ و کوچک در سراسر ایران خدمات‌رسانی می‌کند. به گفته مدیرعامل اسنپ، تعداد سفرهای انجام شده با اسنپ (خودرو و باکس) در بهمن ۱۴۰۲ برابر با ۱۳۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۲۱ سفر بوده است.

همچنین ۷۲ درصد سفرهای تاکسی‌های اینترنتی در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم، خوزستان و آذربایجان شرقی انجام می‌شود. به طور مثال رکورد سفرهای اسنپ (خودرو و باکس) در تهران یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۴ سفر در روز دوم اسفند بوده است.اسنپ همواره با ارائه گزارش‌های دوره‌ای از تعداد سفرهایش اطلاعات مربوط به سهم خود در بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور را به صورت شفاف در اختیار تمام ذی‌نفعانش قرار داده است.

اسنپ با ارائه خدمات متنوع از جمله تاکسی، اسنپ‌بایک، اسنپ‌بار و اسنپ‌فود، به مشتریان خود امکانات گسترده‌ای را فراهم می‌کند. این سرویس به کاربران خود امکان می‌دهد تا به راحتی و با قیمت مناسب خدمات مختلف را دریافت کنند.

اسنپ با استفاده از فناوری نوین، راحتی، امنیت و کارایی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند و به عنوان یک پلتفرم محبوب حمل و نقل شخصی در ایران شناخته می‌شود.سنپ به عنوان یک پلتفرم حمل و نقل شخصی اینترنتی در ایران فعالیت می‌کند و از طریق اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است. با استفاده از اسنپ، کاربران می‌توانند به راحتی تاکسی، بایک، بار و غذا را سفارش دهند.

 

برخی از ویژگی‌های اصلی اسنپ شامل موارد زیر است:

1. سهولت استفاده: کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده و راحت تاکسی یا سایر خدمات را سفارش دهند.

2. امنیت: اسنپ از رانندگان حرفه‌ای و مجرب استفاده می‌کند و امکاناتی برای افزایش امنیت سفرها فراهم کرده است.

3. قیمت مناسب: اسنپ ارائه دهنده قیمت‌های منطقی و منصفانه برای خدمات حمل و نقل است.

4. پشتیبانی 24/7: خدمات پشتیبانی مشتریان در اسنپ به صورت 24 ساعته در دسترس است.

5. رتبه‌بندی رانندگان: کاربران می‌توانند پس از پایان سفر، رانندگان را امتیاز دهند و نظرات خود را ثبت کنند.

با توجه به این ویژگی‌ها، اسنپ به عنوان یک سرویس محبوب حمل و نقل شخصی در ایران شناخته می‌شود و بسیاری از مردم از این سرویس برای نقل و انتقالات خود استفاده می‌کنند.

 

منبع: صدای بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها