|
کدخبر: 321358

پیش‌فروش بلیط / بلیط قطار / قیمت بلیط قطار

بلیت قطار عید نوروز تمام شد + سند

پیش‌فروش بلیت‌های قطارهای مسافری برای ایام نوروز از امروز ۸ اسفند ماه و به مدت ۳ روز آغاز شد.

اقتصاد بلیت قطار عید نوروز تمام شد + سند

از امروز ساعت ۸ صبح پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس آغاز شد.

همچنین روز چهارشنبه ۹ اسفند پیش‌فروش بلیت تمامی قطارها به استثنای مسیر تهران - مشهد و بالعکس انجام می‌شود و روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار کلیه مسیرها از جمله مسیر تهران - مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.

عرضه بلیت‌ها در این سه روز همانند پیش فروش بلیت اسفند ماه است و ابتدا از ساعت ۸ صبح تمام ظرفیت بلیت قطارها صرفا به صورت اینترنتی عرضه می‌شود. ۴ ساعت پس از آن یعنی از ساعت ۱۲ این روزها، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت‌های باقی مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس‌ها) نیز وجود خواهد داشت و این مراکز نیز به مردم  خدمت‌رسانی می‌کنند.

گفتنی است عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، از روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

گفتنی است طبق قوانین و مقررات، تمامی مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند. بنابراین ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیر معتبر جلوگیری کنند.

همچنین مسافران ، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

بلیت-قطار

بلیت قطار عید نوروز تمام شد!

طبق بررسی‌های صورت گرفته پیش فروش بلیت قطار برای ایام نوروز که از ساعت ۸ صبح امروز شروع شده بود تمام شد.

در حالی که از ساعت ۸ صبح امروز ۸ اسفند ماه پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ برای تمامی مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مشهد شروع شده بود طبق بررسی‌های صورت گرفته به اتمام رسید.

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به آنکه پیش فروش بلیت‌ها تا ساعت ۱۲ امروز تنها به صورت اینترنتی بوده بنابراین در همان دقایق اولیه بخش عمده‌ای از صندلی‌ها فروخته شده و تنها بلیت قطارهای ۵ستاره و یا برخی از ساعات و روزهایی که‌ پیک سفر نیست باقی مانده است.

چهارشنبه ۹ اسفند پیش‌فروش بلیت تمامی قطارها به استثنای مسیر تهران - مشهد و بالعکس انجام می‌شود و روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار کلیه مسیرها از جمله مسیر تهران - مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها