|
کدخبر: 320907

خودروسازی / صنعت خودرو / بازار خودرو

قابل توجه متقاضیان خرید خودرو / چری تیگو ۷ پرو را ۶۴۹ میلیون ارزان تر از بازار بخرید

در این گزارش قیمت جدید برخی از محصولات مدیران خودرو را مشاهده می کنید.

اقتصاد قابل توجه متقاضیان خرید خودرو / چری تیگو ۷ پرو را ۶۴۹ میلیون ارزان تر از بازار بخرید

نسل جدید چری تیگو ۷ که حالا با نام تجاری فونیکس در بازار ایران حاضر شده، استایل جدید طراحی شرکت چری را به همراه خود دارد. بر خلاف نسل پیشین، که از خطوط نرم و حجم‌های محتاطانه‌تر استفاده شده بود، در این نسل تمامی فاکتورهای ظاهری یک کراس‌اور اسپرت را به همراه دارد. شاید بتوان دلیل طراحی جسورانه ظاهر این خودرو را در درخواست بازارها برای خشن‌تر شدن بیش از پیش تمامی خودروها دانست. با وجود اینکه شاید نتوان تشخیص داد که تیگو ۷ پرو نسبتی با تیگو ۷ قدیمی عرضه شده با نام چری در ایران دارد، این دو خودرو از یک پیشرانه استفاده می‌کنند. اما برخلاف ظاهر اسپرت‌تر تیگو ۷ پرو، گیربکس استفاده شده در نسل جدید از نوع CVT است که شاید عملکرد کندتری از خود نشان دهد ولی از لحاظ دوام و نرمی، قابل قبول‌تر از نمونه دو کلاچه است. در بخش داخلی، خودرو تماما دگرگون شده و نمایی به‌روز و نسبتا آشنا با برخی خودروهای اروپایی را شاهد هستیم.

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو قیمت (ریال) بازار قیمت کارخانه(ریال)

ام وی ام X۲۲ دنده ای لاکچری

-

۶.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ام وی ام X۲۲ دنده ای اسپورت

۷.۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰

۶.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰

ام وی ام X۳۳

۹.۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰

۷.۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰

چری آریزو ۵ توربو جدید

۱۱.۲۶۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۰.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰

چری تیگو ۷ پرو

۲۲.۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۶.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰

 

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و پایگاه خبری گسترش نیوز هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

 

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها