|
کدخبر: 320391

قیمت خودرو/شاهین/بازار خودرو

قیمت ۸۰۰ میلیونی شاهین صفرامروز ۲۵ بهمن +جدول

در آگهی‌های بازار خودرو، خودروی شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ به صورت صفر (بدون استفاده) با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اقتصاد قیمت ۸۰۰ میلیونی شاهین صفرامروز ۲۵ بهمن +جدول

خودروی شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۱۷ هزار کیلومتر با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۸,۵۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۱,۹۷۰ ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۸,۰۰۰ ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۷,۰۰۰  

 

خودروی شاهین با موتور اصلاح‌شده M15 یا توربوشارژر M15TC کار می‌کند و گیربکس ۵ سرعته دارد. حداکثر سرعت شاهین ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است و با حجم موتور ۱۴۹۷ سی‌سی کار می‌کند. در ادامه برای اینکه بتوانید آگاهانه درباره خرید شاهین تصمیم بگیرید، این ماشین را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

معمولاً خودروهای جدید شاهین اتومات و دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ دارای گارانتی هستند. گارانتی معمولاً توسط تولیدکننده یا واردکننده خودرو ارائه می‌شود و شامل تعمیر و خدمات پس از فروش در صورت بروز مشکلات و خرابی‌های غیرعادی است. مدت زمان گارانتی و شرایط آن ممکن است بین تولیدکنندگان و مدل‌های مختلف متفاوت باشد،

مدت زمان گارانتی خودروهای شاهین اتومات و دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ ممکن است بین تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف متفاوت باشد. عموماً، گارانتی خودروها شامل دو بخش اصلی است: گارانتی کارخانه و گارانتی خدمات پس از فروش.

گارانتی کارخانه معمولاً توسط تولیدکننده خودرو ارائه می‌شود و مدت زمان آن ممکن است بین یک تا چند سال باشد. بعضی از تولیدکنندگان خودروها مدت زمان گارانتی را به صورت استاندارد تعیین می‌کنند، اما برخی دیگر ممکن است به مدت زمان بیشتری برای گارانتی اعطا کنند.

همچنین، گارانتی خدمات پس از فروش نیز معمولاً توسط فروشنده خودرو ارائه می‌شود و شامل خدمات تعمیر و نگهداری پس از خرید می‌شود. مدت زمان گارانتی خدمات پس از فروش نیز ممکن است متفاوت باشد و بسته به شرایط و قوانین فروشنده خودرو تعیین می‌شود.

بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق درباره مدت زمان گارانتی خودروهای شاهین اتومات و دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱، مراجعه به نمایندگی‌های رسمی شاهین یا تماس با فروشندگان معتبر است، زیرا آنها می‌توانند اطلاعات دقیق و به‌روز در این زمینه را ارائه دهند.

 

منبع: باما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها