|
کدخبر: 320166

قیمت خودرو / خرید خودرو / پیش فروش خودرو / واردات خودرو

فروش ویژه خودروساز خصوصی / ۳ ماهه صاحب این محصول خاص و جدید بشوید

مهلت ثبت سفارش تا ۸ صبح سه شنبه ۲۴ بهمن است و کارگزاران به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

اقتصاد فروش ویژه خودروساز خصوصی / ۳ ماهه صاحب این محصول خاص و جدید بشوید

با توجه به این گزارش، میزان پیش پرداخت برای خرید یک دستگاه خودرو به میزان ۱۰ درصد تعیین شده است. در اینجا فقط اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه ثبت سفارش خرید یک دستگاه خودرو را دارند. اما افرادی که در عرضه‌های قبلی بورس کالا خودرو خریداری کرده اند، به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش ندارند.

مهلت ثبت سفارش تا ۸ صبح سه شنبه ۲۴ بهمن است و کارگزاران به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

حراج  کی‌ام‌سی T۸ کرمان موتور بدون قرعه کشی

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو KMc T۸ که قرار است به ترتیب سه شنبه ۲۴ بهمن در تالار خودرو عرضه شود آمده است:

مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) و همینطور هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو خریداری کرده اند به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

گفتنی است، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه ۲۴ بهمن میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه کی‌ام‌سی T۸ متعلق به شرکت کرمان موتور و چهارشنبه ۲۵ بهمن میزبان عرضه ۵۰ دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو متعلق به سیباموتور است.

 فروش نقد و اقساطی سه محصول در دستورکار یک خودروساز خصوصی قرار گرفت

کرمان موتور فروش نقدی جک X۵ و جک J۴ را آغاز کرد. همچنین این خودروساز پیکاپ T۸ را با شرایط اقساطی به متقاضیان واگذار می کند.

براساس اعلام کرمان موتوری ها جک X۵ و جک J۴ به ترتیب با قیمت هایی حدود یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و ۷۸۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می شود.

مدیران فروش کرمان موتور قول داده اند که هر دو محصول خود را بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی متقاضی طی ۹۰ روز کاری به مشتریان واگذار کنند.

این خودروساز خصوصی تعهد داده به هر دلیل در موعد مقرر خودروهای فروخته شده را تحویل نداد ماهانه ۳ درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه محاسبه و به حساب مشتریان خود واریز کند.

نکته قابل توجه اینکه هنوز جک X۵  در بازار خودرو رویت نشده و خریداران این خودرو می توانند به نوعی دست بالا را در بازار خودرو داشته باشند.د

همچنین رنگ هایی که متقاضیان هر دو خودرو می توانند برای انها سفارش گذاری کنند عبارت از سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک.

پیکاپ T۸ به صورت قسطی به متقاضیان واگذار می شود.

قیمت کارخانه ای این پیکاپ حدود یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است اما خریداران با پرداخت حدود ۸۶۰ میلیون تومان می توانند این خودروی جذاب را در اختیار بگیرند.۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو به صورت اقساطی محاسبه می شود. این خودروساز ۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت قسطی طی ۱۲ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار که متقاضیان در در وجه شرکت کرمان موتور صادر کردند، دریافت می کند

باقی مانده قیمت خودرو نیز طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ حول و حوش ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار کرمان  موتور قرار می گیرد.

سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری چهار رنگی است که متقاضیان پیکاپ T۸ می توانند انتخاب کنند.

تحویل پیکاپ ها از سوی کرمان موتور در ۶۰ روز کاری بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی خریداران، گارانتی شده است.

سند این خودرو تا زمان تسویه حساب کامل در رهن کرمان موتور است.

همچنین این خودروساز امکان خرید نقدی برای منقاضیان پیکاپ T۸ را مهیا کرده و متقاضیان می توانند این خودرو را بعد از پرداخت وجه و تمکیل پرونده در ۶۰ روز کاری تحویل بگیرند.

افزایش قیمت KMC X۵ کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳

از روز سه‌شنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ شرکت کرمان موتور، فروش کی ام سی X۵ مدل ۱۴۰۳  را آغاز کرده و به همین دلیل نیز قیمت این خودرو، دستخوش تغییراتی شده است. در جدول زیر، نحوه تغییر قیمت خودرو KMC X۵ را مشاهده می‌کنید:

زمان / قیمت مصوب

آبان ۱۴۰۲  /  ۱,۳۲۹,۱۰۰,۰۰۰

بهمن ۱۴۰۲  /  ۱,۳۴۰,۵۰۰,۰۰۰

قیمت کی‌ ام‌ سی X۵ کرمان موتور در پاییز ۱۴۰۲

آبان ۱۴۰۲: شورای رقابت، قیمت نهایی کی‌ام‌سی X۵ کرمان موتور را اعلام کرد. قیمت این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹.۱ میلیون تومان تعیین شده و کرمان موتور قصد دارد به زودی آن را عرضه کند.

منبع: فردانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها