|
کدخبر: 319864 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

بهره برداری از خط جدید تولید ظریف مصور / فروش اقساطی به بازنشستگان اعلام شد

بازدید رسانه ای اهالی رسانه در شرکت گروه تولیدی ظریف مصور واقع در بروجن اصفهان برگزار شد.

اقتصاد بهره برداری از خط جدید تولید ظریف مصور / فروش اقساطی به بازنشستگان اعلام شد

مصطفی طباطبایی بنیان گذار شرکت ظریف مصور در ابتدای نشست توضیحات مختصری درباره شروع این شرکت از ابتدای کار ارائه داد‌.

محمدرضا رجالی ریاست هیئت مدیره گروه تولیدی ظریف مصور در ادامه گفتگو عنوان کرد: شرکت ظریف مصور در زمینه مسئولیت های اجتماعی اقدامات موثری داشته است که تاسیس مجموعه ایتام امام زمان (عج) یکی از این اقدامات است.

مدیران-ظریف

وی افزود: بنیان گذاران این شرکت نزدیک ۳۰ سال در حوزه تجارت و واردات سابقه کار داشتند و بعد از انقلاب تمرکز خود را بر توسعه تولید گذاشتند. این مجموعه به عنوان یک منظومه طراحی شد و تلاش کرد نیازهای اولیه را خود تامین کند. در بخش پتروشیمی تولید مواد اولیه در اولویت قرار گرفت.

رجالی ادامه داد: پتروشیمی رجال اولین واحد پتروشیمی خصوصی زیر نظر شرکت ظریف مصور حدود ۱۸ سال است که فعالیت دارد.

مسعود هاشمی پور مدیرعامل هلدینگ ظریف مصور در ادامه گفتگو عنوان کرد: از دوره دانشجویی در این مجموعه شروع به فعالیت کردم. این مجموعه با تولید موکت آغاز به کار کرد و در ابتدا ۲ میلیون متر تولید داشتیم که در حال حاضر ۵۰ میلیون متر تولید موکت داریم. در ابتدا عرض ۲ متر تولید می شد اما بعد مدتی به تولید عرض ۴ متر رسیدیم. نیازهای مجموعه برای تولید موکت در مرحله اول نیاز به الیاف بوده است و بنابراین در صدد تولید مواد اولیه اصلی رسیدیم و به این مهم دست یافتیم. 

ظریف-مصور

وی افزود: خط تولید الیاف ما توسعه پیدا کرد و حتی به عنوان تامین مواد اولیه شرکت های دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفت. همچنین تجهیزات ما همواره در حال به روز شدن است و نیروی انسانی ما نیز در این راستا در حال به روز شدن مداوم است تا یک مجموعه خود محور باشیم.

هاشمی پور ادامه داد: فاز تولید موکت تافتینگ را نیز در ادامه توسعه دادیم و در ادامه نیاز ما به نخ بیشتر‌ شد. برای تامین نخ در مقطعی از خارج وارد می کردیم اما در ادامه تولید نخ را هم بومی سازی کردیم.

وی افزود: ما به عنوان صنعت سبز شناخته شده ایم و از پسماندهای تولید بازیافت انجام می دهیم. ما هیچ آلایندگی در پروسه تولید برای محیط زیست نداریم. همچنین لازم به تاکید است که ما گسترش توسعه مستمر را در تمام سال های فعالیت داشتیم. نگاه مجموعه بر پایه تولید پایدار بوده است.

مهران ملک پور مدیرعامل شرکت ظریف در ادامه گفت: ظریف مصور دارای شاخص های مهمی در بازار است و به عنوان رهبر بازار شناخته می شود. اما این شرکت را می توان به عنوان اخلاق محورترین سازمان در صنعت تولید معرفی کرد.

وی افزود: در دوران کرونا بیشتر شرکت ها با کاهش نیرو روبرو شدند اما شرکت ما با همان نیروها ادامه داد تا به پساکرونا رسید‌. این شرکت قیمت تمام شده را فدای کیفیت نمی کند و استانداردهای لازم جهت تولید را رعایت می کند‌.

ملک پور اظهار داشت: ما در ظریف مصور با اشتغال ۲۰ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم در حال فعالیت هستیم. اما پرسنل مستقیم فعال در این شرکت ۵ هزار نفر است. همچنین به ۲۰ کشور در ۵ قاره صادرات داریم که اغلب کشورهای همسایه هستند.

ظریف-مصور

وی افزود: تولیدات ما در زمینه کف پوش خودرو نیز اهمیت دارد و بزرگ ترین تولید کننده در این زمینه هستیم. کالای خواب نیز تولید داریم و برند لومانا را برخی فروشنده ها به اسم کالای ترک می فروشند.

ملک پور اشاره کرد: صنعت ژئوتستایک در زمینه راه و شهرسازی فعالیت دارد و در بزرگراه اصفهان به شیراز از این تولیدات بهره برده است.

وی افزود: موکت نمدی و موکت تافتینگ در تولیدات ظریف مصور وجود دارد که در زمینه های مختلف از آن استفاده می شود. موکت تایل به صورت پازل کنار هم چیده می شود و مقاومت زیادی دارد و اغلب در ادارات از آن استفاده می شود.  محصول بعدی ما چمن مصنوعی است که در پارک ها، ویلاها و اماکنی نظیر این استفاده می شود.

ملک پور ادامه داد: موکت های هتلی نیز از تولیدات ماست که در هتل های مختلف از آن استفاده شده است. یکی دیگر از مشخصه های ظریف مصور شبکه های فروش در دسترس ماست که مشتریان محصولات ما را مشاهده و خریداری می کنند. شبکه ظریف مصور نیز از جمله موارد ارتباطی ما است که مشتریان می توانند به آن مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: فروش اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز ممکن است و از این امتیاز بازنشستگان و خانواده های این عزیزان می توانند استفاده کنند. همچنین ما با دانشگاه های مختلفی در ارتباطیم و در زمینه آموزش نیز فعالیت داریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها