|
کدخبر: 319602

ارز دیجیتال / قیمت ارز دیجیتال / قیمت رمز ارز

منتظر انفجار قیمت این ارز دیجیتال باشید / وقت خرید فرا رسید؟

هر چند در ابتدای سال ۲۰۲۴ و به خصوص قبل از آن، شاهد رشد قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بودیم، اما در هفته‌های اخیر این روند به سمت تصحیحی متمایل شده است. با این حال، با توجه به اینکه در ماه فوریه تا به حال یک ماه صعودی برای بیت کوین و بازار کریپتو بوده است، احتمالاً تقاضای فراوان سرمایه‌گذاران می‌تواند به شکستن رکوردهای برخی از سایر ارزهای دیجیتال منجر شود.

اقتصاد منتظر انفجار قیمت این  ارز دیجیتال باشید / وقت خرید فرا رسید؟

در این مقاله که بر اساس گزارش بی‌این کریپتو تهیه شده است، ما به بررسی سه آلت کوین با پتانسیل رشد قابل توجه در ماه فوریه می‌پردازیم. سلستیا، از اوایل نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) با حمایت یک خط روند صعودی، به طور مداوم در حال افزایش قیمت بوده و در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) موفق به ثبت رکورد بالاترین سقف تاریخی (ATH) خود با قیمت ۲۰.۴۰ دلار شده است.

از زمان ثبت این سقف، قیمت سلستیا کاهش یافته است. با این حال، در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) خط روند صعودی مذکور به همراه مقاومت افقی (استاتیک) در ناحیه ۱۴.۴۰ دلار مجددا آزمایش شد، اما با موفقیت از قیمت حمایت کرد. این خط روند برای ۸۶ روز متوالی حفظ شده است.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) (دایره سبز رنگ) نیز همزمان با جهش قیمت افزایش یافته است. معامله‌گران از شاخص RSI برای شناسایی وضعیت‌های اشباع خرید یا اشباع فروش استفاده می‌کنند. معمولا زمانی که این شاخص بالاتر از ۵۰ است، می‌توان گفت بازار به نفع خریداران است. در سمت مقابل ریزش RSI به زیر ۵۰ کفه ترازو را به سمت فروشندگان متمایل می‌کند.

آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، معامله‌گر مطرح معتقد است علیرغم احتمال رکوردشکنی سلستیا در ماه فوریه، همچنان احتمال تداوم نوسانات وجود دارد. با این حال، در صورت افزایش قیمت، سلستیا می‌تواند با ۴۳٪ جهش به مقاومت ۲۴.۶۰ دلار برسد.

رمز-ارز۱۱

در سمت مقابل اما اگر خط روند صعودی مذکور از دست برود، TIA احتمالا ۱۶٪ کاهش خواهد یافت و به حمایت ۱۴.۴۰ دلار می‌رسد.

قیمت پندل از آگوست ۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۲) با حمایت یک خط روند صعودی سهمی افزایش یافته است. این خط روند بارها آزمایش شده است، اما با موفقیت از قیمت حمایت کرده است. آخرین بار نیز پندل در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) این خط روند را آزمایش کرد و پس از آن سیر صعودی چند برابر شد.

شمارش امواج الیوت نشان می‌دهد پندل در حال حاضر در موج پنجم و آخرین فاز حرکت صعودی خود قرار دارد. از آنجایی که موج ۵ بیش از ۰.۶۱۸ برابر طول موج‌های ۱ و ۳ است، احتمالا به اندازه ترکیبی از طول دو موج قبلی خود افزایش می‌یابد. در صورت تحقق این مهم می‌توان انتظار داشت پندل با ۱۵٪ جهش به ۳.۳۰ دلار برسد.

علیرغم مومنتوم صعودی، اینکام شارکس (Income Sharks)، معامله‌گر کریپتو معتقد است در کوتاه‌مدت احتمالا شاهد اصلاح قیمت پندل خواهیم بود.

رمز-ارز۲۲

در سمت دیگر، اگر قیمت به زیر ۲.۴۰ دلار سقوط کند، ممکن است شاهد ۲۵٪ اصلاح و ریزش تا ۱.۹۰ دلار (همتراز با خط روند صعودی سهمی) باشیم.

تحلیل تکنیکال رندر در تایم فریم ۱ هفته‌ای نشان می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال از ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد) در یک حرکت صعودی پنج موجی افزایش یافته است. در صورتی که شمارش امواج صحیح باشد، رندر در حال حاضر در موج پنجم خود قرار دارد.

قیمت رندر در ابتدای سال جاری میلادی پس از آزمایش حمایت استاتیک ۳.۶۰ دلار افزایش یافت و موج پنجم خود را آغاز کرد. در صورت شمارش صحیح امواج، می‌توان انتظار داشت رندر با ۷۵٪ افزایش، به ۸.۳۵ دلار برسد.

رمز-ارز۳۳

کینگ کریپتو (King Crypto)، معامله‌گر مطرح نیز معتقد است روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت. وی در توییتی در این رابطه نوشت:

مقاومت ۴.۵ دلاری شکسته شد و آزمایش مجدد آن نیز تقریبا انجام شد. جهش بعدی باید ما را به منطقه ۵ دلار برساند.

در سمت دیگر اما ریزش قیمت به زیر ۳.۶۰ دلار، شمارش امواج را باطل می‌کند. در این سناریو رندر ممکن است ۵۰٪ سقوط کند و به حمایت ۲.۴۰ دلار برسد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها