|
کدخبر: 319430 شبنم درخشان

قیمت دمنوش های کیسه ای در بازار / همه عاشق این نوشیدنی هستند

خواص دمنوش ها بر اساس نوع گیاهی که انتخاب میشود متفاوت است. دمنوش آماده بازاری در بسته بندی های شکیل و جذابی عرضه میشوند که قیمتهای متنوعی دارند. بسیاری از آنها در پکیجهای مصرف درمانی در بازار با عناوینی مثل پکیج لاغری ، پاکسازی کبد و یا افزایش حافظه در دسترس هستند.

اقتصاد قیمت دمنوش های کیسه ای در بازار / همه عاشق این نوشیدنی هستند

دمنوش‌ها توسط استخراج گل‌ها یا ریشه‌های گیاهان تهیه می‌شوند و از گیاه چای ساخته نمی‌شوند. آن‌ها به دلیل طعم عالی و خواص دارویی‌شان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. دمنوش‌ها طیف وسیعی از گیاهان را شامل می‌شوند و به افراد این امکان را می‌دهند که به سلیقه و نیازشان انتخاب کنند. این دمنوش‌ها مناسب برای سرماخوردگی، کاهش استرس، کنترل فشار خون و حتی پیری هستند. امکانات و فواید مختلفی که دمنوش‌ها ارائه می‌دهند، یک گزینه مناسب و موثر برای بهبود و حفظ سلامتی افراد است.

خواص و فواید دمنوش‌ها

دمنوش ها، خواص و فواید گوناگونی دارند و هرکس با توجه به نیازش این نوشیدنی های جذاب را مصرف می کند. در ادامه این گزارش نگاهی به خواص دمنوش ها داریم.

کمک به بهبود سرماخوردگی

دمنوش‌های گیاهی علاوه بر خواص درمانی، می‌توانند علائم سرماخوردگی را کاهش دهند. برخی از دمنوش‌ها می‌توانند مجاری بینی را پاک کنند و سرفه را تسکین دهند، همچنین علائم آسم را کاهش می‌دهند.

کمک به هضم غذا

برخی از دمنوش‌های گیاهی می‌توانند در فرآیند هضم غذا کمک کنند. آن‌ها به تجزیه چربی‌ها کمک کرده و تخلیه معده را تسریع می‌کنند، که می‌تواند علائم سوهاضمه، نفخ و استفراغ را کاهش دهد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

دمنوش‌های گیاهی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موثری هستند که می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند. آن‌ها می‌توانند از استرس اکسیداتیو محافظت کرده و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش دهند.

حفظ سلامت پوست و جوان‌تر ماندن

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در دمنوش‌های گیاهی می‌توانند به کند شدن روند پیری کمک کنند و از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد جلوگیری کنند. این باعث می‌شود پوست و موها جوان‌تر به نظر برسند.

کاهش استرس و اضطراب

برخی از دمنوش‌های گیاهی می‌توانند آرامش ذهن را افزایش داده و استرس و اضطراب را کاهش دهند. نوشیدن چای گیاهی قبل از خواب به افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند نیز کمک می‌کند.

کاهش فشار خون

برخی از دمنوش‌های گیاهی می‌توانند به کاهش فشار خون کمک کنند. به جای استفاده از قرص‌ها، می‌توانید از دمنوش‌های گیاهی استفاده کنید. برخی از دمنوش‌های مفید برای کاهش فشار خون شامل دمنوش چای ترش است.

دمنوش

در نهایت، دمنوش‌ها از طریق خواص و فواید مختلفی که دارند، می‌توانند به بهبود سلامت و رفاه عمومی کمک کنند. با این حال، قبل از استفاده از هر نوع دمنوش، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر شما دارای هرگونه بیماری هستید یا داروهای دیگری مصرف می‌کنید. همچنین، ممکن است برخی از دمنوش‌ها با عوارض جانبی و تداخل با داروها همراه باشند. بنابراین، بهتر است با پزشک خود در مورد تداخلات محتمل مشورت کنید و از مقدار مناسب و استفاده صحیح از دمنوش‌ها اطمینان حاصل کنید.

نوع دمنوش قیمت محصول
دمنوش کیسه ای به لیمو ۴۵/۹۰۰ تومان

دمنوش کیسه ای هرمی بابونه

۵۵,۵۰۰ تومان

دمنوش چای ترش

۵۴,۱۰۰ تومان
 

دمنوش بهار نارنج و چای ترش

۵۱,۸۰۰ تومان

دمنوش کیسه ای هرمی زعفرانی

۱۴۰,۰۰۰ تومان
دمنوش گل سرخ  ۷۶,۰۰۰ تومان

چای ماسالا زعفرانی

 ۱۳۱,۵۰۰ تومان

انواع دمنوش ها

دمنوش ها در کنار خواص مختلفی که دارند، طمع های گوناگونی نیز دارند که خیلی از افراد تنها به واسطه مزه خوبشان از این دمنوش ها استفاده می کنند.

دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی علاوه بر شادی و آرامش‌بخشی، دمنوش زعفرانی همچنین می‌تواند در پیشگیری از سرطان، تقویت حافظه و سایر فواید بهداشتی مفید باشد.

دمنوش مریم گلی

دمنوش مریم گلی به دلیل خواص دارویی بسیار شناخته شده است و تحقیقات علمی در حمایت از چندین فایده آن، به ویژه برای سلامت مغز، آغاز شده است. در تعدادی آزمایش، مشاهده شده است که مصرف مریم گلی برای عملکرد شناختی مفید است و هم‌چنین در برابر اثرات پلاک‌های درگیر در بیماری آلزایمر موثر است. تحقیقات دیگر نیز نشان داده است که مصرف مریم گلی باعث بهبود خلق و خو، عملکرد ذهنی و حافظه در بزرگسالان می‌شود.

دمنوش دارچین

دارچین از گیاهان ادویه‌ای عالی برای کاهش وزن است که به طور گسترده در طب سنتی آئورودا نیز استفاده می‌شود.

دمنوش اسطوخودوس

اسطوخودوس دارای خواص و فواید فراوانی برای سلامت بدن و پوست است. این گیاه به عنوان یک راه برای دست‌یابی به آرامش نیز شناخته شده است. اسطوخودوس تقویت‌کننده بدن، قلب و مغز است و تاثیر مثبتی در بیماری‌هایی مانند سینه و سرفه، سردرد و سرگیجه دارد. مصرف اسطوخودوس می‌تواند در این بیماری‌ها بهبود مفیدی ایجاد کند.

دمنوش4

دمنوش آویشن ختمی

آویشن نیز برای درمان سرماخوردگی موثر است. این گیاه مدیترانه‌ای، حاوی خواصی است که در برابر ویروس‌ها و عفونت‌ها می‌تواند شما را محافظت کند. دمنوش آویشن ختمی سحرخیز، با بهره‌گیری از بالاترین استانداردها و بهترین کیفیت، لذت نوشیدن این دمنوش را به شما تقدیم می‌کند.

دمنوش بابونه

دمنوش بابونه به دلیل اثرات آرامبخشی که دارد، معمولاً به عنوان کمک خواب و تسکین اضطراب مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطالعات نشان داده‌اند که نوشیدن چای بابونه دو بار در روز می‌تواند به افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند کمک کند و زمان خوابیدن و کاهش زمان خواب را تسریع کند. همچنین، این چای بهبود کیفیت عمومی خواب را تسهیل می‌کند. علاوه بر اثرات آرامبخش، چای بابونه اعتقاد بر این است که می‌تواند التهاب را نیز درمان کند.

دمنوش نعناع

دمنوش نعناع، یکی از پرمصرف‌ترین دمنوش‌های گیاهی در جهان است. بیشترین کاربرد دمنوش نعناع نیز، برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش است. هم‌چنین این دمنوش دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد سرطانی، ضد باکتری و ضد ویروسی است.

دمنوش گل گاو زبان

گل گاو زبان یکی از گیاهان دارویی با خاصیت‌های مهم و مفید است که در کشورمان نیز بسیار محبوب است. خواص درمانی این گیاه و استفاده از آن در نوشیدنی‌های مانند چای و دمنوش، آن را به یکی از نوشیدنی‌های محبوب تبدیل کرده است. گیاه گل گاو زبان برای درمان بیماری‌هایی مانند جوش، کبودی، سرفه، تب، سردرد، زخم‌های چرکی، قرمزی و گزش مار کاربرد دارد. علاوه بر این، خواص دارویی گل گاو زبان شامل ادرارآوری، نرم‌کنندگی، تسکین‌دهندگی و تحریک تعریق می‌شود.

دمنوش بهار نارنج

این گیاه علاوه بر طعم خوشی که دارد، خواص درمانی این دمنوش را نیز، چند برابر می‌کند. بهارنارنج برای درمان مشکلات پوستی مانند: عفونت‌های قارچی پوست، خارش و زخم بستر مفید است. از آنجایی‌که اکثر پمادهای ضدالتهاب(کالاندولا) ترکیبی از بهارنارنج دارند، این گیاه برای التهابات پوستی هم تأثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین بهارنارنج به کسانی‌که مشکل آسم و تنگی نفس دارند توصیه می‌شود.

دمنوش جنسینگ

جنسینگ یکی از گیاهان مشهور و قوی که شهرت جهانی دارد، به عنوان گیاهی جهت افزایش نیروی جسمانی و تقویت کننده به شمار می‌رود. همچنین به آن به عنوان "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" هم اشاره می‌شود. جنسینگ اثرات متعددی برای سلامتی دارد از جمله: افزایش قدرت بدنی، بهبود عملکرد حافظه، افزایش شادابی و نشاط، افزایش تحمل و پایداری، مقابله با علائم پیری و کاهش آن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش سردرد، بهبود مشکلات جنسی، بهبود بی‌خوابی و خواب ناراحت، رفع خستگی و ضعف، تنظیم فشار خون، مقابله با افسردگی، و کاهش شدت و مدت زمان سرماخوردگی در فصل زمستان.

دمنوش

دمنوش چای ترش

چای ترش به دلیل طعم و خواصی که در ترکیبات آن وجود دارد، باعث تقویت گوارش و هضم آسان می‌گردد. دمنوش چای ترش، اثر مثبتی بر کنترل و تعادل فشار خون بالا دارد و یک پیشنهاد ساده برای دسترسی به یک حال با نشا است.

دمنوش چای سبز

 دمنوش چای سبز،عالی‌ترین گزینه در بین دمنوش‌ها است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها