|
کدخبر: 319231 هادی خرسند

چمران: خودرو در کشور ما یک معضل است / فروش خودرو چالش فراوان دارد

چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: خودروهایی که ما در اختیار داریم مصرف سوخت مناسبی ندارد و قیمت بنزین در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است.

اقتصاد چمران: خودرو در کشور ما یک معضل است / فروش خودرو چالش فراوان دارد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه خودروی تهران در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در خصوص چالش صنعت خودرو گفت: اصل خودرو در کشور ما هنوز یک معضل است. مراحل تولید و فروش خودرو همچنان با چالش های بسیاری رو به رو است.

چمران اظهار کرد: امروز گفته می شود حدمتوسط مصرف سوخت ما با کشورهایی که چندین برابر ما جمعیت و وسعت دارند برابری می کند. خودروهایی که ما در اختیار داریم مصرف سوخت مناسبی ندارد و قیمت بنزین در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است.

وی افزود: میزان مصرف سوخت خودروهای ما بسیار بیشتر از خودروهای به روز دنیا است. در این زمان خودروساز باید به میدان بیاید. به روز بودن خودرو فقط در ظاهر آن خلاصه نمی شود بلکه زمانی میتوانیم‌ ادعای به روز بودن خودروهای خود را داشته باشیم که مصرف سوخت این خودروها به میزان کافی و‌ مناسب پایین باشد.

چمران در رابطه با تاثیر نمایشگاه های خودرو بر پیشرفت و توسعه صنعت خودرو بیان کرد: امیدوار هستیم به کمک برگزاری این نمایشگاه ها بتوانیم به سطح مناسبی از تولید خودروهای کاربردی و به روز و هم سطح با خودروهای استاندارد و جدید دنیا برسیم.

 

  • هوشیار ارسالی در

    آقای چمران لطفا به خودرو توهین نکنید بگو یید لگن یا گاری بهتر است

  • ناشناس ارسالی در

    آقای چمران خودرو که به خودی خود معضل نمی باشد ما خودمان با بی برنامگی این معضل را بوجود اورده ایم ما بدنبال کیفیت خودرو نیستیم ما خورد را برای سود و منفعت می سازیم خودروهای بی کیفیت را به کشور اورده ایم و با کوچکترین تغییر در ان بدنبال فقط سود هستیم اگر همان ماشین پژو پراید و....را با همان شکل و شمایل می ساختیم این همه انسان در جاده ها کشته نمی شدند پراید را تبدیل به ارابه آدم کش تبدیل کرده اید آقای چمران اگر ما خودرو از خارج وارد می کردیم هم جلوی آلودگی هوا گرفته می شد هم قیمتش ارزان هم اینکه محکم و با استقامت بود هم شغل کاذب ایجاد نمی کردیم آقای چمران اگر سازمانی و...بیاید بررسی کنند که ایا خودرو وارد کنیم بهتر است یا نه ؟؟ بهترین خودرو بنز در همین کشورهای عربی مگر قیمتش چند است ؟؟ بدانید که قیمتش از پراید ساخت داخل دهها برابر بهتر کمتر هست ارابه مرگ


  • رضا ارسالی در

    مشکل خودرو در ایران مافیای خودرو در ایران هست که هر طوری شده بنام تولید می خواهند مردم را بیچاره کنند مافیای خودرو در دولت مردمی کاملا نفوذ کرده اند مثل وزیر صمت ومعاونش آقای منطقی ورییس جمهور با آن همه شعارهایش فقط دارد تماشا می کنه ظاهرا هیچ گونه اخباری در خصوص افزایش قیمت خودرو بهش نمی دهند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها