|
کدخبر: 319001

کرمان موتور/بازار خودرو/قیمت خودرو

قیمت محصولات کرمان موتور + جدول قیمت

محصولات کرمان موتور به دلیل کیفیت قابل قبول، هزینه‌های مناسب و سازگاری با شرایط جاده‌ای ایران، مورد توجه مشتریان داخلی قرار گرفته‌اند. این شرکت در طول سال‌ها توانسته است با تولید محصولات خود، در بازار خودرو ایران حضور قوی داشته باشد.

اقتصاد قیمت محصولات کرمان موتور + جدول قیمت

خودرو در ایران به طور متفاوتی نسبت به سایر کشورهای جهان، به عنوان یک محصول سرمایه‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از افراد برای حفظ ارزش سرمایه خود یا به منظور کسب سود، به خرید و فروش خودرو می‌پردازند. این مسئله باعث بروز اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار خودرو می‌شود و همچنین کمبود عرضه یک چالش دیگر برای دولت ایجاد می‌کند که توانایی کنترل قیمت خودرو را ندارد.

لیست قیمت محصولات کرمان موتور ویژه بهمن ماه

جک S3 اتوماتیک 1,250,000,000
جک اس 5 1.5 لیتر اتوماتیک 1,650,000,000
جک اس 5 2.0 لیتر اتوماتیک 1,500,000,000
جک جی 4 830,000,000
کی ام سی J7 1,760,000,000
کی ام سی k7 1,890,000,000
کی ام سی T8 1,560,000,000

دولت ایران در سالیان گذشته با اقداماتی چون ترغیب خودروسازان به افزایش تولید، برگزاری طرح‌های فروش با زمان تحویل کوتاه مدت و ترفندهای مشابه قیمت را متعادل کند اما تا امروز موفقیت قابل توجهی نداشته است. این مطلب، به لیست قیمت خودروهای کرمان موتور اختصاص دارد.

شرکت کرمان موتور که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مونتاژکاران خودروی چینی در ایران است، در سالیان اخیر محصولات موفق و محبوبی روانه بازار ایران کرده است. عموم محصولات این خودروساز در دو دسته جک و کی‌ام‌سی راهی بازار می‌شوند و شامل انواع خودروهای سدان، کراس‌اوور، شانسی بلند و حتی پیکاپ است.

کرمان موتور یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خودرو در ایران است. این شرکت در استان کرمان واقع شده و محصولات متنوعی در زمینه تولید خودروهای سواری، خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای تجاری را تولید می‌کند. در زیر به برخی از محصولات برجسته کرمان موتور اشاره می‌کنیم:

خودرو سواری: شرکت کرمان موتور محصولاتی مانند خودروهای سواری پراید، سورن و دنا را تولید می‌کند. این خودروها به عنوان گزینه‌های محبوب در بازار خودرو ایران شناخته می‌شوند و به دلیل هزینه‌های نسبتاً پایین، قابلیت استفاده آسان و قطعات یدکی آسان‌یابی، در بین مردم بسیار محبوب هستند.

خودروهای شاسی‌بلند: کرمان موتور خودروهای شاسی‌بلندی مانند پیکان و رانا را تولید می‌کند. این خودروها برای مصارف شهری و بیرون از شهر مناسب هستند و قابلیت عبور از مسیرهای سخت و متنوع را دارند.

خودروهای تجاری: شرکت کرمان موتور خودروهای تجاری مانند وانت و مینی‌بوس را تولید می‌کند. این خودروها برای حمل و نقل بار و مسافر در شهری و مناطق کوهستانی بسیار مناسب هستند.

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها