|
کدخبر: 318984

بازار خودرو/قیمت خودرو/پراید وانت

جدیدترین قیمت پراید بهمن ماه + جدول قیمت

بر اساس قیمت خودروهای صفرکیلومتر امروز، قیمت پراید وانت صفر سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ مدل ۱۵۱ نیز در حدود ۲۸۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت خودروهای سایپا امروز، قیمت پراید وانت لاینر به حدود ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت کارخانه خودرو پراید وانت صفر مدل DA به ۳۳۶ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت پراید صفر در بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 
 
پراید ۱۵۱ SE ۱۴۰۲|سایپا DA صفر ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۵۱ SE

۱۴۰۲|سایپا DA صفر  (کارخانه) ۲۳۶,۰۳۴,۰۰۰

پراید ۱۵۱ SE

۱۴۰۲|سایپا لاینر صفر ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۵۱ SE

۱۴۰۲|سایپا لاینر صفر  (کارخانه) ۲۵۹,۰۳۴,۰۰۰

پراید ۱۵۱ SE

۱۴۰۲|سایپا صفر ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ SE ۱۴۰۱|سایپا صفر ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید خودرویی است که توسط شرکت کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد. تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد. خاستگاه نخستین خودرو پراید، مدل فورد فستیوای ساخت کشور آمریکا است. مدل‌های اولیه پراید از خودروهای مزدا ۱۲۱ و فورد فستیوا گرفته شد و سپس توسط شرکت کیا موتورز با تغییراتی در کره جنوبی ساخته شد ولی به دلیل نبود ایمنی لازم نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد.

پراید وانت از نظر طراحی و ابعاد، شباهت‌هایی به خودروی پراید سواری دارد. با این حال، بازوهای عقب بلندتری دارد و بخش عقب آن به عنوان فضای باربری استفاده می‌شود. این خودرو دارای قدرت موتوری مناسب و سیستم صفحه‌بندی بار قوی است که به طور کلی برای حمل بارهای کوچک و متوسط در شهری و شهرهای کوچک مناسب است.پراید وانت به دلیل هزینه‌های نسبتاً پایین، قیمت مناسب و همچنین هزینه‌های عملیاتی کمتر نسبت به خودروهای باربری بزرگتر، مورد استقبال کسب‌وکارها و افرادی قرار می‌گیرد که نیاز به حمل و نقل بارهای کوچک دارند.

 

 

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها