|
کدخبر: 318981

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونق فروش کله پاچه بدون مغز و زبان / قیمت دست کامل کله پاچه در آستانه یک میلیون تومان

در این گزارش به بررسی قیمت کله پاچه های بسته بندی در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد رونق فروش کله پاچه بدون مغز و زبان / قیمت دست کامل کله پاچه در آستانه یک میلیون تومان

کله پاچه را می توان یکی از خوردنی ها یا صبحانه هایی دانست که طرفداران بسیاری دارد و البته باید گفت که قیمت آن جدیدا سر به فلک کشیده است. عده بسیاری هم وجود دارند که حتی از بوی این غذای گران قیمت حالشان بهم می خورد و حاضر نیستند حتی از جلوی مغازه های طباخی عبور کنند. این صبحانه خوشمزه، مدت زیادی است که دستخوش تغییر شده است و قیمت ثابتی ندارد. در هر یک از طباخی های پایتخت، شما با این صحنه مواجه خواهید شد که قیمت یک دست کله پاچه با منطقه ای دیگر تفاوت دارد. این دلیل تفاوت قیمت را تاکنون کسی پاسخ نداده است.

کله-پاچه

به گزارش گسترش نیوز، در بسیاری از فروشگاه های کشور، کله پاچه را داخل بسته بندی به فروش می رسانند که همین بسته بندی ها نیز، اختلاف قیمت با سایر فروشگاه ها دارد. برای مثال، قیمت یک دست کله پاچه کامل در بسته بندی های بهداشتی مبلغ ۸۴۹ هزار تومان به فروش می رسد که مبلغ بسیار بالایی است. قیمت خام یک دست کله پاچه زمانی که انقدر بالا است، قیمت پخته آن چقدر خواهد بود؟ با گشت کوتاهی در سایت های فروش کالا، متوجه شدیم که کله پاچه های بسته بندی در ابعاد کوچک تر هم به فروش می رسد. برای مثال یک دست کله پاچه سایز کوچک در بسته بندی های بهداشتی مبلغ ۶۸۰ هزار تومان به فروش می رسد.

کله-پاچه۲

کله-پاچه۳

بررسی های قیمت کله پاچه در فضای مجازی ادامه داشت تا اینکه به یک نکته بسیار مهم بر خوردیم. قیمت کله پاچه بدون مغز و زبان، نکته ای بود که توجه ما را به خود جلب کرد. تمام مزه اصلی کله پاچه به همین مغز و زبان است که آن هم از بسته بندی ها بنا به دلایل اقتصادی حذف شده است. لازم به ذکر است که هر بسته کله پاچه بدون مغز و زبان را ۱۹۶ هزار تومان به فروش می رسانند. با گشت کوتاه دیگری متوجه شدیم که کله پاچه بدون مغز در ابعاد کوچک تر با قیمت ۱۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

کله-بی مغز۲

کله-بی مغز

 

قیمت هایی که در این گزارش به آن ها اشاره شد، نشان از تفاوت قیمت کله پاچه کامل و بدون مغز و زبان دارد که اختلاف بسیار بالایی باهم دارند. اما اینکه فروش این مدل کله پاچه که بدون مغز و زبان است به چه علت است، بعد ها مشخص خواهد شد. البته می توان یکی از دلایل آن را وضعیت وخیم اقتصادی نام برد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها