|
کدخبر: 318668

بازار خودرو / قیمت خودرو / واردات خودرو

فروش فوق‌العاده ۳ خودرو محبوب + قیمت و جزییات

در روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه، که همزمان با نزدیک شدن به روز پدر است، شرکت ایران خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد که ثبت نام خودروهای پرفروش بازار با قیمت کارخانه آغاز شده است. در ادامه، جزئیات فروش فوری خودروهای ایران خودرو را بخوانید.

اقتصاد فروش فوق‌العاده ۳ خودرو محبوب + قیمت و جزییات

طبق اطلاعیه ثبت‌ نام ایران خودرو، برای خرید خودروی رانا پلاس با قیمت کارخانه، مشتریان باید مبلغ ۱۸۰ الی ۲۲۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. همچنین، درخواست‌کنندگان ثبت‌نام برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی باید مبلغ حدود ۲۴۹ میلیون تومان را واریز کنند.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۲

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فروش-خودرو

منبع: اقتصادآنلاین
  • احسان بهشتیان فروتقه از شهرستان کاشمر ارسالی در

    سلام تاحالا به من حیچی نیفتاده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها