|
کدخبر: 318295

بلیت هواپیما / قیمت بلیت هواپیما / نرخ بلیت

افزایش قیمت بلیت هواپیما / صدای مجلس هم درآمد

یک عضو از اعضای کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که افزایش قیمت بلیت هواپیما به هیچ وجه قابل قبول نیست و خوشبختانه سازمان‌های نظارتی نیز به این موضوع توجه کرده‌اند.

اقتصاد افزایش قیمت بلیت هواپیما / صدای مجلس هم درآمد

با اشاره به تلاش برخی شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، غلامرضا شریعتی بیان کرد که در شرایط فعلی هر اقدامی که باعث دلسردی مردم شود، به نفع کشور نیست. افزایش قیمت بلیت هواپیما قابل قبول نیست و برخی از احکام قانونی وجود دارند که می‌توان در آینده آن‌ها را اجرا کرد. همچنین، برخی اقدامات در آستانه

وی در ادامه اظهار کرد: مدیران دستگاه اجرایی باید درک درستی از شرایط پیش رو داشته باشند. هر کاری که به نارضایتی مردم بینجامد از نگاه ما قابل قبول نیست. دستگاه نظارتی نیز به اقدام برخی از ایرلاین‌ها ورود کردند و برخورد لازم صورت گرفت. قطعا افزایش نرخ بلیت هواپیما زندگی اقشار مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد و در شرایط کنونی اصلا به نفع نیست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیازمند جلب رضایت مردم هستیم؛ همان طوری که انتظار داریم تا مردم در انتخابات مشارکت کنند ما نیز باید در مسیر خدمت رسانی به آنها گام برداریم.

منبع: اقتصادآنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    آقای غلامرضا شریعتی عزیز ، بورس سقوط کرد ه ، جنابعالی اعتراض نکردید ، بورسی که م ردم بدبخت و بیچاره سرمایه هاشون را با امید و آرزو به بورس آوردند. بعد از ۳ سال هنوز به اصل پولشون نرسیدند ، نمای ندگان مجلس در قضیه ی سقوط بورس و رانتی که در آن صورت گرفته و صورت می گیرد ، دست کاری و دزدی
    که در بورس صورت می گيرد را نمی بینید و سکوت کرده اید ، اون وقت برای سرمایه دار و پولدار که می خواهد با هواپیما سفر کند ، و قیمت بلیط اندکی گران شده ، جنابعالی اعتراض کرده اید ؟!!!!! عجیبه !!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها