|
کدخبر: 318053

قیمت سنگ قبر/قیمت پژو/ قیمت خودرو

سنگ قبر هم قیمت ۲۰۶ شد / سنگ مزار گران تر از تیبا!

گزارشات نشان می دهد که قیمت یک سنگ قبر با یک خودروی ۲۰۶ برابری می کند.

اقتصاد سنگ قبر هم قیمت ۲۰۶ شد / سنگ مزار گران تر از تیبا!

سنگ قبر یکی از نیازهای هر شخصی به شمار می رود که بعد از مرگ او بر روی آرامگاه ابدی قرار می دهند. قیمت سنگ قبر بستگی به جنس آن دارد و با گشت کوتاهی در بازار متوجه خواهید شد که قیمت ها بسیار بالا رفته است. برای مثال در یکی از سایت هایی که اقدام به فروش سنگ قبر می کند و سایت معتبری هم هست، قیمت یک سنگ قبر را مبلغ ۲۳۶ میلیون تومان گذاشته اند که با این رقم می توان یک خودرو تهیه کرد.

سنگ-قبر

بررسی خبرنگار گسترش نیوز حکایت از این دارد که هزینه های بعد از مرگ، بسیار نجومی است و از کفن و دفن گرفته تا تهیه سنگ قبر، کمر خانواده را بیشتر خم خواهد کرد. بازار سنگ قبر قیمت تعریف شده ای ندارد و فروشندگان هر قیمت که بخواهند و زورشان برسد، اقدام به فروش سنگ قبر می کنند.

قیمت-۲۰۶

اگر قیمت سنگ قبر را بخواهیم با قیمت خودرو مقایسه کنیم، باید گفت که با پول یک سنگ خبر می توان یک پژو ۲۰۶ یا تیبا تهیه کرد. برای مثال یک پژو ۲۰۶ تیب ۲ مدل ۸۹ را می توان با پرداخت مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تهیه کرد. درحالی که یک قبر مبلغ ۲۳۶ میلیون تومان قیمت دارد. یا برای خرید یک خودرو تیبا باید مبلغ ۲۲۵ میلیون پول پرداخت کنید که از قیمت سنگ قبر پایین تر است.

تیبا-قیمت

چرا تاکنون هیچ مقام مسئولی درباره بازار سنگ قبر و نحوه قیمت گذاری آن صحبت نکرده است که این سنگ قبر ها با قیمت نجومی به فروش نرسند؟ به نظر می رسد دلالان خودرو کم کم به سمت و سوی دلالی سنگ قبر بروند چرا که این موضوع ممکن است سود بیشتری برایشان داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها