|
کدخبر: 317976

گردشگری/کیش/بازاریابی

گردشگری کیش در دست مافیا/ کمیسیون های بازاریابی نجومی شد

امروزه، جزیره زیبای کیش که به عنوان نگین خلیج فارس شناخته می‌شد، با مسائل و مشکلات روزمره بسیاری روبرو است.

اقتصاد گردشگری کیش در دست مافیا/ کمیسیون های بازاریابی نجومی شد

 نظارت ناکارآمد، فشارهایی بر صاحبان مراکز تفریحی و گردشگری وارد می‌شود تا آن‌ها مجبور شوند کمیسیون‌های بازاریابی نجومی با درصدهای ۶۰ تا ۷۰ را پذیرفته کنند.

جزیره زیبای کیش که در شعار نگین خلیج فارس بود، این روز‌ها گرفتار مسایل و مشکلات روزمره زیادی است، از کمبود شدید پرواز تا افزایش قیمت نجومی قیمت خدمات و موادغذایی، گردشگری کیش را تهدید می‌کند.

در چند روز گذشته گزارشی منتشر شد که خبر از شکل گیری مافیای فروش بلیت خدمات گردشگری و تفریحی در کیش داشت و بر این اساس آژانس‌های محلی با خیال راحت از نبود نظارت موثر سازمان منطقه آزاد کیش، به صاحبان مراکز تفریحی و گردشگری فشار می‌آوردند تا کمیسیون‌های بازاریابی نجومی ۶۰تا۷۰ درصدی شان را بپذیرند! این جریان ناخوشایند و مافیای گردشگری، با از بین بردن سود تامین کنندگان خدمات و مراکز، حتما به جریان سرمایه گذاری در کیش آسیب جدی وارد می‌کند.

از ابتدای روی کارآمدن دولت آقای رئیسی تا امروز ۴ مدیرعامل و سرپرست برای منطقه آزاد کیش منصوب شده اند، به نظر می‌رسد اگر در این ۲ سال و نیم ثبات مدیریتی بر کیش حاکم بود و فرایند‌های نظارتی و بازرسی به صورت جدی‌تر دنبال می‌شد امروز شاهد شکل گیری گسترده مافیای فروش بلیت خدمات و مراکز تفریحی، گردشگری و ورزشی در کیش نبودیم.

باید دید عمر مدیریتی رحیم سرهنگی که خرداد ماه امسال به مدیرعاملی منطقه آزادکیش منصوب شد، در این جزیره تداوم لازم را پیدا می‌کند تا بتواند مشکلات را برطرف کند.

فرودگاه جدید کیش با پذیرش ۶ میلیون مسافر/ اولین فرودگاه هوشمند ایران راه اندازی خواهد شد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش اعلام کرد که فرودگاه کیش توانایی پذیرش ۶ میلیون مسافر و گردشگر را سالانه از طریق پایانه جدید خود داراست. او بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران و گردشگران از زمان ورود به فرودگاه تا سوار شدن به هواپیما تأکید کرده و اظهار کرده است که تا 4 ماه آینده با تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه‌ی جدیدترین خدمات، پایانه جدید فرودگاه به یکی از فرودگاه‌های هوشمند کشور تبدیل خواهد شد.

فرودگاه جدید کیش با پذیرش ۶ میلیون مسافر/ اولین فرودگاه هوشمند ایران راه اندازی خواهد شد
 
 

محمدی، فرودگاه جدید کیش را فاقد هرگونه خطای انسانی عنوان کرد و افزود: فعالیت در این فرودگاه به صورت هوشمند بوده و عوامل انسانی تنها کار نظارت را بر عهده دارند. 

وی از پیگیری برای راه‌اندازی سیستم پارک هوشمند هواپیما در پایانه جدید خبر داد و اظهار داشت: فرودگاه کیش تنها فرودگاه کشور است که دو هواپیما به طور همزمان در کنار پل پهلو می گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش خاطر نشان کرد: پذیرش مسافر از هر پیشخوان، تفکیک بار همراه مسافر از طریق سیستم انتقال بار بدون کمک نیروی انسانی و بدون خطا با سرعت بالا ار امکانات این فرودگاه به شمار می رود.

محمدی گفت: مسافران و گردشگرانی که بار به همراه ندارند می‌توانند از طریق ۴ دستگاه تعبیه شده در فرودگاه کارت پرواز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به تخلیه سریع بار مسافران به وسیله ۱۰ پل تلسکوپی در این فرودگاه عنوان کرد: این اقدام نقش مهمی در کنترل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دارد. 

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش تاکید کرد: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر ازجزیره کیش را دارند می‌توانند پیش از ورود به فرودگاه با مراجعه به سایت kishports.ir از شماره پیشخوان و خروجی خود برای سوار شدن به هواپیما اطلاع پیدا کنند.

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها