|
کدخبر: 317937

قیمت طلا/ بازار طلا/ پیش بینی قیمت طلا

قیمت طلا بحرانی شد / پیش بینی بذرافشان درباره وضعیت بازار

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، در طول هفته گذشته قیمت انواع طلا در بازار با افزایش همراه بود. این افزایش قیمت به دنبال افزایش ارزش جهانی طلا رخ داده است.

اقتصاد قیمت طلا بحرانی شد / پیش بینی بذرافشان درباره وضعیت بازار

در روزهای اخیر، همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز رو به افزایش بوده است. روز گذشته، قیمت سکه از محدوده ۳۳ میلیون تومانی عبور کرد و در آغاز معاملات صبح امروز با قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین، نرخ دلار در بازار آزاد به ۵۲ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. این اطلاعات نشان می‌دهد که قیمت سکه و نرخ دلار در بازار در حال افزایش است.

در ابتدای صبح امروز و همزمان با آغاز معاملات قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و در هر حال حاضر قیمت هر گرم طلا ۲میلیون و ۶۹۲هزار تومان است.

سیگنال ارز به بازار طلا و سکه 

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در رابطه با روند رو به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار آزاد گفت: در بازار داخلی هم با توجه به نوسانات و افزایش قیمت ارز و تنش‌های سیاسی در منطقه، روند افزایشی قیمت طلا و سکه را داشتیم.

او گفت: بانک مرکزی می تواند با کنترل قیمت ارز و سکه، نقش مهمی در رابطه با ثبات و حتی کاهش قیمت ها در بازار داخلی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها