|
کدخبر: 317634

کارت بانکی / نانوایان/ بازار

جیره بندی نان از شایعه تا واقعیت؟

به یقین، نان یکی از بزرگترین موهبت‌ها و برکاتی است که خداوند عزیز و رزاق به بندگان خود، عطا نموده است.

اقتصاد جیره بندی نان از شایعه تا واقعیت؟

آنچه به عنوان مهم‌ترین عامل دربه ثمر نشاندن این همه تلاش و تدبیر الهی مطرح است، همان دقت و ظرافتی است که بشر در تهیه‌ی محصولی به نام «نان» به کار می‌برد و با بهره‌برداری از اندیشه‌های ناب و ابتکارات گرانقدر، نیز با به کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و فن‌آوری بر جلوه‌های ویژه این نعمت ارزشمند الهی افزوده و از اسراف آن جلوگیری می نماید.

فاطمه نظری در پاسخ به اینکه گفته می‌شود بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان خرید نان با محدودیت مواجه شده و شهروندان با یک کارت بانکی نمی‌توانند بیش از ۴ عدد نان خریداری کنند، گفت:  چنین موضوعی به اتحادیه  نانوایان سنتی تهران ابلاغ نشده و ما نیز چنین چیزی را به اعضای اتحادیه خودمان اعلام نکرده‌ایم.

وی افزود: خبر محدودیت خرید بیش از ۴ عدد نان با یک کارت از نانوایی‌ها را تکذیب می‌کنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران اضافه کرد: کماکان شهروندان می‌توانند با کارت بانکی خود به تعدادی که نیاز دارند نان خریداری کنند.

نان یکی از محصولات مهم و پرطرفدار در صنعت غذایی است. انواع مختلفی از نان وجود دارد که در بازار می توانید آنها را پیدا کنید. برخی از انواع معروف نان عبارتند از:

1. نان سفید: این نان از آرد سفید تهیه می شود و معمولاً خوشمزه و نرم است. این نان مناسب برای تهیه ساندویچ ها و صبحانه ها است.

2. نان گندم کامل: این نان از آرد گندم کامل تهیه می شود که حاوی پوسته گندم و اجزای مغذی بیشتری است. این نان برای رژیم هایی که به مصرف فیبر نیاز دارند، مناسب است.

3. نان رگو: این نان از آرد رگو تهیه می شود که به آن قوام و طعم خاصی می دهد. این نان در برخی از کشورها بسیار محبوب است.

4. نان فرنسوی: این نان با استفاده از آرد سفید و خمیر خاصی تهیه می شود که به آن لایه های بیرونی خوشمزه و داخل نرمی می دهد. این نان معمولاً برای تهیه ساندویچ ها و غذاهای فرانسوی استفاده می شود.

5. نان سنگک: این نان به صورت نازک و برشته تهیه می شود و معمولاً برای تهیه ساندویچ ها و رولت ها استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این فقط چند مثال از انواع نان هستند و هر منطقه و کشور ممکن است نان های محلی و خاص خود را داشته باشد. در بازار می توانید انواع مختلفی از نان را پیدا کنید و بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

Main Avatar

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها