|
کدخبر: 317541

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی؛ مصداق همدلی و اتحاد است

رئیس اتاق اصناف ایران، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی، این اتفاق را مهم و ارزشمند قلمداد کرد و گفت: امروز اصناف کشور پس از ۱۰ سال انتظار، شاهد تأثیرگذارترین رویداد صنفی کشور بودند.

اقتصاد تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی؛ مصداق همدلی و اتحاد است

مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی، پیوند برادری و وحدتی که پیش از این بسته شده بود، امروز در صحن علنی مجلس به منصه ظهور گذاشته شد.

وی ادامه داد: به رغم جریان‌هایی که تلاش می‌کرد نقش اتاق اصناف را کمرنگ کرده و جایگاه آن را به انزوا بکشاند، اما امروز و به لطف پروردگار و همت نمایندگان انقلابی، با رأی حداکثری، کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی به تصویب رسید.

رئیس اتاق اصناف ایران عنوان کرد: اصناف همواره طلایه‌داران خدمت‌رسانی به ملت بزرگ ایران بوده و طبق فرمایش امام خمینی(ره) بازوان ستبر نظام جمهوری اسلامی هستند، لذا اصلاح قانون نظام صنفی از دغدغه‌ها و مطالبات همیشگی آنها بود.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی امروز، اصلاح قانون نظام صنفی، بی‌شک بستری برای رونق و توسعه کسب‌وکارها فراهم خواهد کرد و زمینه تحقق و برقراری عدالت اجتماعی را فراهم می‌کند. مضاف بر اینکه در پرتو اصلاح این قانون، جامعه ایران نیز منتفع می‌شوند و گره کور بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باز خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش و زحمات بی‌وقفه مجلس شورای اسلامی در راستا اصلاح این قانون گفت: تصویب کلیات اصلاح قانون نظام صنفی، مصداق بارزی از آگاهی و توجه هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جایگاه و نقش اصناف در اقتصاد کشور است.

منبع: اتاق اصناف ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها