|
کدخبر: 317523 سینا ستوده

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

تقدسی نژاد: نمایشگاه موتورسیکلت فرصتی برای حل مشکل آلودگی است

نشست خبری چهارمین نمایشگاه وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی شهر آفتاب، با حضور عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی آفتاب، محمدمهدی میرزایی قمی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مدیرعامل چیستا و دیگر فعالان این حوزه برگزار شد.

اقتصاد تقدسی نژاد: نمایشگاه موتورسیکلت فرصتی برای حل مشکل آلودگی است

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، در این نشست اعلام کرد: چهارمین نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه شهر آفتاب با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی مواجه شده است. این نمایشگاه، که در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود، شامل حضور ۱۲۰ شرکت و ۴۰۰ برند است که آخرین دستاوردها و خدمات خود در این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

تقدسی نژاد بیان کرد: نمایشگاه‌ها باید مسئله محور باشند و باید به حل مشکلات صنعت‌ها کمک کنند. نمایشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و صنعت نمایشگاهی به یک سند جامع احتیاج دارد.

نشست-موتورسیکلت۱

وی از برگزاری نمایشگاه‌های تکراری در سطح کشور ابراز نارضایتی کرده و عنوان کرد: نمایشگاه خودرو نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد و نگاه آن در این نمایشگاه گفتمان‌سازی در حل مسائل مربوط به چالش‌های صنعت خودرو است. همچنین، نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه نیز به منظور حل مشکلات شهری مربوط به آلودگی هوا برگزار می‌شود.

تقدسی نژاد در پایان گفت: اخیراً تفاهمی با سازمان توسعه تجارت برای تحول صنعت نمایشگاهی کشور انجام داده‌اند و جزئیات این تفاهم در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.

نشست-موتورسیکلت

نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتور سیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی به چهارمین ایستگاه خود رسیده است و مقرر است در ۲۰ الی ۲۳ دی ما ۱۴۰۲ بصورت رسمی آغاز شود. این نمایشگاه در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برپا خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها