|
کدخبر: 317178

حقوق بازنشستگان / همسان سازی حقوق بازنشستگان / متناسب سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان / رقم افزایش حقوق ها مشخص شد

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ قرار است که بیمه شدگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی از ابتدای سال جدید در موقع خرید مایحتاج و لوازم مورد نیاز خود یک درصد مالیات ارزش افزوده بیشتر بپردازند ولی منابع حاصله به جیب دولت برود و برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و.. هزینه شود!

اقتصاد خبر خوش برای بازنشستگان / رقم افزایش حقوق ها مشخص شد

اواخر آذرماه، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد، برای افزایش مستمری بازنشستگان در طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان قرار شد، یک درصد به نرخ مالیات ارزش افزوده اضافه شود و از ۹ درصد کنونی به ۱۰ درصد افزایش یابد.

هزینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را مردم می‌دهند؟

اگر طبق آنچه اسناد قانونی می‌گویند «حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم و سبد هزینه‌های زندگی افزایش یابد» دیگر هیچ نیازی به متناسب‌سازی یا اصطلاحِ هم‌ردیفِ آن همسان‌سازی نیست. امروز تورم جاری بیش از ۴۵ درصد است و دولت بازهم در نسخه‌ی اصلاحیه‌ی لایحه بودجه ۱۴۰۳، کف افزایش حقوق سال آینده را ۱۸ درصد در نظر گرفته است و در عین حال قصد دارد از جیب خود مردم از جمله بازنشستگان، منابعی فراهم کند تا حقوق بازنشستگان را افزایش دهد.

پیشنهاد افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، منتقدان و مخالفان بسیار دارد؛ حتی برخی نمایندگان مجلس با این پیشنهاد تعدیلی مخالفت کرده‌اند. نادر مرادی، فعال صنفی کارگران شاغل و بازنشسته در این باره گفته است: دولت با افزایش مالیات بر ارزش افزوده به بهانه‌ی اجرای متناسب‌سازی، دست در جیب همه‌ی مردم از جمله بازنشستگان صندوق‌ها کرده است تا مثلاً حقوق برخی بازنشستگان افزایش یابد؛ او می‌پرسد: چرا مردم باید هزینه‌های ناترازی صندوق‌های بازنشستگی را که مقصر اصلی آن دولت است، بپردازند؟ چرا منِ کارگر سی سال به یک صندوق پول بپردازم، اما زمان بازنشستگی از مستمری برابر خط فقر برخوردار نباشم و دولتی که سال‌هاست به منابع من در صندوق دست‌درازی کرده، بگوید یک درصد مالیات بیشتر بپرداز شاید، شاید برایت متناسب‌سازی را اجرا کردم!

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز در مخالفت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: مهم‌ترین اشکال این لایحه آن است که دولت، منابع خوبی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر نگرفته است. افزایش میزان مالیات بر ارزش افزوده، به این معناست که ما مالیات بر ارزش افزوده را از خود بازنشستگان و از جیب آنان می‌گیریم و بعدا به خود آنان پس می‌دهیم؛ بهتر است این اتفاق نیفتد.

حقوق-بازنشستگان

رقم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

غنی نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دولت با اشاره به رقم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی به صندوق تامین اجتماعی بدهی دارد و باید مطالبات بازنشستگان از این محل جبران شود اما این موضوع در بودجه دیده نشده است. باید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از منابع صندوق ها استفاده شود نه اینکه با افزایش مالیات بر ارزش افزوده از جیب شاغل ها برداریم و به جیب بازنشستگان بگذاریم. با افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان مخالفم چون متناسب با تورم نیست؛  همچنین مخالف افزایش ۴۹ درصدی درآمدهای مالیاتی هستم.

تسهیلات دولت برای بازنشستگان

دولت تسهیلات مختلفی را برای بازنشستگان ارائه می‌دهد به منظور حمایت از زندگی آن‌ها پس از بازنشستگی. این تسهیلات عموماً شامل موارد زیر است:

بازنشستگی: دولت قوانین و برنامه‌های بازنشستگی را تدوین کرده است که به بازنشستگان امکان پرداخت ماهیانه یا سالیانه درآمدی ثابت را فراهم می‌کند. این بازنشستگی می‌تواند مبتنی بر سن، سابقه کار، و میزان حقوق دریافتی در دوران کاری باشد.

درمان و بهداشت: دولت به بازنشستگان در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی کمک می‌کند. این شامل پوشش بیمه‌ای برای خدمات پزشکی، داروها، مشاوره، و تجهیزات پزشکی است. همچنین، تسهیلاتی مانند برنامه‌های پیشگیری و توانبخشی نیز برای بازنشستگان فراهم می‌شود.

تسهیلات مسکن: دولت ممکن است برنامه‌ها و تسهیلاتی را برای کمک به بازنشستگان در خرید، اجاره یا تغییر مسکن فراهم کند. این شامل وام‌های مسکن با شرایط ویژه، تخفیفات مالیاتی و برنامه‌های اجاره مسکن است.

تسهیلات اجتماعی: دولت ممکن است برنامه‌هایی را برای تسهیلات اجتماعی ارائه دهد که بازنشستگان را در برابر نیازهای روزمره کمک می‌کند. این شامل تسهیلات حمل و نقل، کارگردانی خدمات عمومی، تخفیفات فرهنگی و تفریحی، و تسهیلات ورزشی می‌شود.

تسهیلات دولت برای بازنشستگان هدفشان حمایت از بازنشستگان و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها است. این تسهیلات می‌توانند بسته به سیاست‌ها و منابع موجود در هر کشور متفاوت باشند.

منبع: مثلث آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خنده داره از جیب خودمون میزنین تا ب همون اضافه بدین؟شماها دیگه کی هستین

  • طبا ارسالی در

    نخیر لازم نکرده هر سال مطابق نرخ تورم حق وق بازنشسته رو زیاد کنند !!!! همون همسان سازی اجراء بشه دیگه دلواپسی برای اینکه یه دولت افزایش مطابق نرخ تورم بده یا نده دیگه وجود نداره و یا اینکه برای فرار از اون، نرخ غیر واقعی از تورم اعلام بکنه م ثل همین حالا که نرخ از ۱۰۰ درصد هم بالات ره ولی اینقدر در جراید گفته شده ۴۵ درصد که همه باورشون شده که تورم این اندازه اس ت !!!!!!

  • جوجوی پیر ارسالی در

    خاک بر سر ما بازنشسته ها که مار خرگیر آو ردن هرروزه شاهد دزدی و. اختلاس چند هزار میلیارد ی حضراتیم وسرمایه مملکت به جیب ا غیار و کشورهای بیگانه ریخته میشه ولی وقت ی صحبت از همسان ساری میشه حضرات دل پیچه میگیرن آخه تاکی باید با ماا بازی کنید . ..واقعا که ...

  • علی حیدری ارسالی در

    این ها نمی خواهند خجالت به کشند ؟!!!. وا لله شرف چیز خوبی است .

  • یوسف صادقی کرمانشاه ارسالی در

    سلام باورد آری ازو عده بدون عمل واسترس و اردکردن به بازنشستگان نیروهای مصلح جنگ ک ه ازهمه چیزخودگذشتن خسته شدیم یعنی مرگ ب هتراز زندگی اینقدرنوشتیم ورفتیم زانوهایم واقعیت ازدست دادم اخرکلام دنیاخالی نیست حساب وکتاب داردویانت به حق ماهاازمال یت یم خوردن بالاتر پیش خدادجدان وآخرت بخشود نی نیست خدایاارزوی مرگ ازت دارم دیگرتو ا ن ندارم شهیددادم جانبازهست ازمزایاوامتیا زان گذشتم حال این حق نبودونیست

  • محسن ارسالی در

    یعنی *****با این مملکت داری تون

  • عبدالعلی گل بابا نزاد عزیزی ارسالی در

    نمایش بس است پسر خاله ها مردم به دربازه جهنم رساندید. خصوصا حقوق ( صدقه ) بگیران و خانواده های آنها در کوچه بن بست فقر و تنگدستی بینوای روزگار سپری می کنند.......آمین

  • حسین ارسالی در

    ایناهمش دروغه،برای داغ کردن تنورانتخابات است،بشنوباورنکن

  • علی آهنی ارسالی در

    معنی واقعی این کار،کاهش حقوقه وبهتره که دولت شفاف بگویدبه خاطرسیاست انقباضی ویاک اهش فشاربردولت ویا...مثلا10درصدحقوقها رو کاهش خواهیم داد.چون هم مردم سر شاغلین و بازنشستگان منّت پرداخت حقوقشان را نمی گذ ارندوهم اینکه دروغ وعوام فریبی درکارنخوا هدبود.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا جای تاسف دارد که بگوبیم جای دولت و مجلس عوض شده وظیفه مجلس قانون گذاری و دولت باید به قوانین و مصوبات مجلس تن در دهد این برای اولین بار است که دولت علنا در مقابل مجلس ایستاده از طرفی حرف های دولت مردان اقتصادی دولت سیزدهم همه و همه هیچکدام استدلال اقتصادی ندارد بنظر می رسد که دولت بدلیل نداشتن برنامه اقتصادی و ناشفاف ...بودن درآمدها و هزینه های کشور از ابتدای شروع بکار تشکیل (دولت) تاکنون نتوانسته یک بودجه لااقل نسبی و حداقلی را به مجلس ارایه دهد چرا؟؟ شما حرف های تک تک مدیران اقتصادی دولت را ملاحظه فرمایید همه در تناقض با بحث ها اقتصادی و تورمی هست در همین قضیه جدید اضافه کردن یک درصد به ارزش افزوده توپ را به زمین دولت می اندازد و با این کار به دولت می فهماند که اگر تورم افزایش یافت مجلس باعث اینکار شده وظیفه دولت در درجه اول باید قوانین مجلس را اجرا نماید دولت اقای رییسی باید بدنبال منابع باشد دولت آقای رییسی چرا هزینه های خودش را کاهش نداده و یا نمی دهد و متاسفانه از زمانیکه این دولت روی کار امده فقط به حقوق کارگر و بازنشسته گیر داده و نسبت به کاهش ان اقدام کرده این دولت نمی بیند که زندگی کارگر و بازنشسته در دولت سیزدهم بدترین شرایط را داشته و دارد خدا پدر اقای دکتر روحانی را بیامرزد که به فکر کارگر و بازنشسته و ...بود و یک بار جلوی قوانین مجلس نایستاد باید گفت رکود اقتصادی که در کشور ایجاد کرده اید هم تولید کننده را به ورشکستگی رسانده و قدرت خرید مردم را به پایین ترین ارزش رسانده اید

  • ناشناس ارسالی در

    این تسهیلات کو که ما نمی بینیم

  • مسعود ارسالی در

    شما راچه شده است چشمتان فقط بازنشسته تٲم ین اجتماعی را میبیند.نکند بازنشسته های ک شوری ولشکری کاری با هاتون کردند که هیچ خ بری از آنها منتشر نمیکنید؟

  • ناشناس ارسالی در

    تا کنون کدام تسهیلات به نفع بازنشستگان ب وده است تسهیلا بهداشت ومسکن وسایر دولت از با زنسشته قبل از ارائه به انها کسر م ی گردد یک نمونه اش بیمه اکمل بازنسشته گان است

  • باقر جعفر پور ارسالی در

    زندگی برای با ز نشستگاه یک مصیبت شده واز هر نظر بازنشستگان در زیر خط فخر زندگی م یکند عروس دارند داماد دارند نوه دارن جز خجالت زده پیش خانواده چیز دیگر ی می‌تون ه باشه ....

  • بازنشسته ارسالی در

    مردم رابیجاره کرده اید روزنیست توخبر این یک جمله راننویسید خبرخو ش برای بازنشستگ ان کدام خبر خوش ۳ سال خون آدما زحمت کش ا ز کارافتاده راکردین توشیشه ساعت به ساعت دم به دقیقه تمام اجناس گرانتر میشود خودم ردم با این بازار پرآشوب به جان هم افتاده اند ازهمدیگردارند غارت میکنند یه تعدادی مثل ماها که نصف بدنمان رادر جنگ جبهه وا شرار داغمون کردن و۴۰ سال هم شبانه روزی ک اردرجهاد وبیابان داغمون شدحالا میدوم میر وم سرکاردربعضی ازکارگاها چون دیسک کمر دا رم وناراحتی اعصاب روان دارم چندروزکه کار کردم میگویند توانایت کم است بیرونم میکنن دچکارکنم در هزینه پرداخت اب برق وگازتلفن خانه ام مانده ام با۸ تومان حقوق وکه ۶می لیونش وتم اس چکارکنم

  • ناشناس ارسالی در

    تف به قبر مرده تون
    خبرناهار هستی د نه خبرنگار
    اگه شعور داشتید این طوری تیتر نمی زدید

  • ناشناس ارسالی در

    تانگرفته ایم باورنداریم ای کاش دولت جلوی گرانی را بگیرد

  • بازنشسته ارسالی در

    30سال قبل ازحقوق مالیات وسهم صندوق ازحقو ق بازنشسته کم شده حالا مردم رابه جان هم انداختن وبازنشسته راجیره خوارمردم کردن ا زاین جیب به ان جیب شده حتی چای دبش هم نم یشه خورد

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی این نظام نمی تواند مملکت را اداره ک ند چرا استعفا نمی دهند ملت خودشان تصمیم بگیرند

  • ناشناس ارسالی در

    بازنشستگان در زمان اشتغال هر ماهه مبلغ گ زافی از حقوقشان بابت ایام بازنشستگی کسر شده که اگردزدی و اختلاس و سومدیریت میگذا شت حقوق امروزشان براحتی تامین میشد و نیا زی نبود دولت از جیب خودشان بردارد تا ادع ا کند به جیب دیگرشان واریز خواهد کرد

  • ناشناس ارسالی در

    بنظرمیرسد بعضی ها میخواهن صدقه ره بازنشس ته بهن درطول ۳۰سال خدمت ودردوران بازنشس تگط هم اربارنشسته مبِلعی راکم میکنن اگرم یخواهن مادطات بگیرن مطمعن باش مجددا ازخو دبازنشسته هم میگیرن این نیست ازشاغل وکار گر بگیرن وبدن به بارنشسته هرچیزی که میخو ادبگیره باید ارزش افزوده بپردازد مسکن خ وراک پوشاک بهداشت و...مگرمیشه با نشسته ا ستفاده کند وپول ندهد بطورمثال روزه کنسرو لوبیا نرخ زده شامل میشه روش ننوشته برای بازنشسه رایگان موفق باشید افسوس برای ن مایندگان ووزیر بی سواد اقتصاد

  • ناشناس ارسالی در

    چرا از صبح امروز با تکرار این خبر روی اعصاب بازنشستگان راه می روید مگر مرض دارید!

  • ناشناس ارسالی در

    حتی اینقدر شرف ندارند که اموال غارت شده ایران رو راجع بهش حرف بزنند چه برسه به ا ینکه شهامت داشته باشن برای برگرداندن امو ال غارت شده خزانه ایران...دستبرد به حساب ها و اموال مردم که براشون چیزی نیست...تو ی این سالهای سیاه کدومشون کار درست کردند و کدومشون پاسخگو بودند...

  • محمد ارسالی در

    مبارزه بافسادازکجابایدشروع شود؟؟

    اکثرکسانیکه مفسد(اقتصادی) هستندوابسته به نهادهای حکومتی هستند

  • امیر ارسالی در

    چرا شماها دست از سر بازنشستگان لشگری و ک شوریدبرنمی دارید ۱۰ ال ۱۵ میلیون تومان پ اداش عیدی را میگیریید ما ۲ میلیون تومان و بی کفایتی دولت‌ها از همینجا مشخص می شو د

  • ناشناس ارسالی در

    نماینده محترم جامعه بیمه تامین اجتماعی ب عداز ۱۴سال تازه اقدام شده حقوق بازنشستگا ن لشکری وکشوری
    طی روند سه سال ق طره چکانی همسان سازی بشود شما بجای همکار ی ومساعدت و تبریک میخوای دیوار خراب شده را خرابتر کنی دیواری برای خودتان بسازی پ س تلاش کن دیواری جدا برای خودتان بسازید بدون اینکه دیوار دیگران را خراب کنی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حساسترین دلهره مردم فقط خبرافزایش ا ست اصلا حرف افزایشرانیاوریدتورابخداقسم ی ک کلام از حرف افزایش نگوییدنگویید

  • امیر ارسالی در

    البته تایید نمی کنم ولی به هر حال اگر قدرت خرید بازنشستگان بیشتر شود باعث رونق کسب و کار می شود

  • عل ارسالی در

    خدا این آخر سال را از ما بگیرد تا ما از دست این دولت دزد نجات دهند

  • ناشناس ارسالی در

    پس پول نفت کجا غیب شده؟

  • کمال ارسالی در

    ادمین خجالت نمی‌کشی با این خبر مسخره .کج اش خبر خوب بود

  • ناشناس ارسالی در

    هشتاد و پنج ملیون ایرانی روزانه بابت خرید مایحتاجشون باید یک درصد مالیات بپردازند میدانید چه رقم هنگفتی میشود فقط هفت ملیون بازنشسته داریم در کل میگم کارگری و دولتی و لشکری بقیه این پول هنگفت ب کیسه

  • قادر ارسالی در

    فقط از خدا بترسید و قانون را با در نظر گ رفتن تورم و معیشت اجرا کنید از حق الناس بترسید دنیا همیشه وفق مراد شما نیست گهی پشت به زین وگهی ....

  • عای ارسالی در

    ما داریم ازفقرمیمیریم شما میگید نظر بده منتظر مرک هستیم

  • محمود ارسالی در

    انصافا خودتان فهمیدین چه نوشتید، وچه گفتند؟

  • محمد محمدی ارسالی در

    سلام لعنت به تمام اینها ۴۵سال است نتوانستن درست گن امسال میخواهد درست بگنند بخدا دورغ است من بیچاره اشتباه کردم ۸سال ازبهترین سالها عمرم را درجبهه گذراندم تابه این لحظه چوب کبریت هم دراین ۴۵سال نگرفتم آنجاکه رنگ جبهه راندید ن صاحب همه چیزشدند لعنت به این عدالت

  • کیانوش ارسالی در

    باسلام مابازنشستگان فرض کنید30سال یابیشت رپشت فرمان یک قطارنشسته وچرخ مملکت ومساف ران رابه مقصدرسانده ایم حال ان فرمان راب ه دست دیگران دادیم تاانهاهم 30سال کنترل کنندپس چرابایدحقوق نصف حقوق انان باشدچطو ربااین حقوق کم زندگی کنیم پس چرابرای همس ان سازی ایندست واندست میکنیداقای مسول که الان حقوق میلاردی میگیری فرداکه بازنشست ه شدی حاضری بیست میلیون حقوق بگیری تازه هرچه هم غیرمستقیم جمع کردی بجای خودامابف کرماهم باشیدکه موقع که مابازنشست شدیم با لاترین حقوقمان دوتومان بوده مگه گناکردیم که نسبت به کارکنان که مشغول کارندبایدای ن همه تفاوت حقوقی داشته باشیم ماخجالت می کشیم به مادربچهامون بگیم پول ندارم کفش ب رات بخریم خدابراتون نسازه امیدوارم بروزم ابرسید

  • ناشناس ارسالی در

    یک هزارم چای دبش یا یکی از دزدیهای انجام شده برای کل کارمندان کارکران وبازنشته ه ا کافی است

  • فرهنگی بازنشسته ارسالی در

    چه دولت زحمتکشی!!!وقتی یک درصد ارزش افزو ده را زیاد میکنید بازنشسته ها خرج ندارند ؟از خودشون میگیرید به خودشون می دهید ،خ سته نباشید دلاوران......

  • با ارسالی در

    باسلام من یک بازنشسته هستم وپسر تحصیلکرده بیکار دارم۴۴سالش هست و خانه ما کوچک است الان من حدود یک ساله که دوسوم حقوقم را کرایه خانه میدهم شوهرم نیز بازنشسته هست وبخدا قسم دوم برج حقوقمون تمامه مریض هم هستیم واقعا امداد غیبی هست که میتونیم زندگی کنیم لطفا حقوق اضافه بشه وچیزا گرون چه فایده تورم را مهار کنید از شما عاجزانه تقاضا داریم

  • ناشناس ارسالی در

    دولت ازبس دزدی واختلاس می‌کند حالا می خواهد دست بکند توی جیب بیمه شدگان ومستمری تامین اجتمایی

  • ناشناس ارسالی در

    مرض دارید چرت و پرت مینویسید ن

  • ناشناس ارسالی در

    اینها هیچ نمی‌فهمند ازدرامدمردم بی خبر آ مد من سی سال سابقه دارم برام 66000000حقو ق مدان

  • علی شادمهری ارسالی در

    بنده از کار افتاده ام با 52 سال سن کلا ف لج شدم مستاجرم با 7 تومن حقوق نصفش میره بابت کرایه با 3ونیم با سه تا فرزند چطوری روزگار بگذرونم شما رو بخدا یکاری بکنید بنده خیلی پیام گذاشتم ولی انگار کسی مارو نمیبینه بک و پونصد هم داروهام با چه پول ی خرج خونه کنیم خواهشا منو ببینید و یک ف کری بکنید از مسکن مهر حتی یه 60 متری هم بهم بدین دعا گوی شما هستم والا داریم به گدایی میفتیم شما خودتونو بزارین جای من ی ا علی 0915489****

  • ناشناس ارسالی در

    به قول محراب قاسم خانی دولت دیگه رسما تو جیب ملت زندگی میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    خودتان را مورد تمسخر قرار دهید و تیتر خب ر را متناسب با خود خبر اعلام کنید بسیار برای همه شما متاسفم ! یک مشت پاچه خوار و مزدورید .

  • ناشناس ارسالی در

    بازنشته تامین اجتماعی هروقت با مشت گره کرده جلوی مجلس همگی ایستادن انوقت متوانند حقوق شان را از دولت بگیرند نماینده کارگری وبازنشته باید فراخوان بدن به مردم انهم قانونی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خسته نباشید خیلی خیلی بازنشستگان توی روي زن و بچه ها شون خجالت می‌کشند ترا خدا یک فکر اساسی بکنید تشکر

  • دبیر بازنشسته ارسالی در

    دولتی که تحمل یک کلمه همسان سازی از دولت قبل نداره و گذاشته متناسب سازی یک جمله ناقص وبی مفهوم چطور دلش می کشه واسه ما بینوایان تاراج رفته یک قدم آن هم از الزام قانون اساسی جمهوری اسلامی بردارد محال است هرگز وما حقوق بگیران و خانواده های آنها حدود ۱۵تا ۱۶ملیون خانواده حقوق بگیران حتما در دوره بعد انتخاب ریاست جمهوری از خجالتش در خواهیم آمد تا متوجه شوند امثال میرسلیم که مردم نظرشان مهم است و ایشان خاصیت وجودی یک وکیل در مجلس به فعل رساندن افکار عمومی نه منافع شخصی....افسوس

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا چه نظر بدیم خیلی هم نظر ما مهم ک ه بدیم چه نطر بدیم وچه نذیم فرقی نمکنه

  • ناشناس ارسالی در

    این خبر چندان خوش ایند نبود. چرا مینویسی خبر خوش برای باز نشسگان تامین اجتماعی. از کجا در میاری اخبار کذب را که در شان بازنشستگان نیست. بس است تا بکی دروغ درج میکنید. اگر انجام شود خود رسانه ها اعلام خواند کرد نیاز به خوشنویسی شما نیست.

  • ایرج ارسالی در

    با سلام چرا افزایش حقوق با درصد صورت می گیرد؟
    چرا مبلغ یکسانی برای همه حق وق بگیران اعمال نمی شود .چرا کسی که حقوق ش بالا تره همیشه بیشتر اضافه شود مگر حدا قل بگیران در گذشته زندگی میکنند .خدا نبخ شد تصمیم گیرندگان را .

  • علی ارسالی در

    خاک بر سر ملت بیشعور که هر بلایی سرشون ب یاد حقشونه دولت دزد مسئولین دزد همه یا د زدن یا نگهبانان دزد

  • علی ناد علی ارسالی در

    با سلام ادب و احترام من جانبازی هستم که ۳۵ سال مزایای نداشتم دردها جنگ در سن بال ا بمن فشار آورد بعد از کمسیونها ارتش و ب نیاد ۱۰ در صد جانبازی دادن حالا با ۵ ملی ون حقوق چطور زندگیم اداره کنم خواهش میکن م از مسئولان کمی بفکر ماه باشند خدا نگهد ار همی شما عزیزانم با احترام علی ناد علی از میامی

  • باباجون ارسالی در

    خبرت به درد عمه ات میخورد فقط مردم ساده را سرکار میزاری ای خبررسان زرنگ

  • ناشناس ارسالی در

    یک حرف ساده را وقی نمیفهمه یا خودش را ب ه نفهمی میزنه .افزایش حقوق مطازق باتورم .شمعی که بر خاکه رواست به مسجد حرامه .بجای اینکه ثروت مردم را توجیب اجنبی ب ریزید .بدین به مردم کشور خودمون اینهم درک وفهمش برای آقایان ماجراجو خیلی سخت ه .

  • ناشناس ارسالی در

    منی که یک مستمر بگیرم و نه خانه دارم نه هیچی چرا باید این پول‌های الکی را بدم حقوق ماهی ۴۵۰۰ تومان خرج یک هفته هم نمیشه تازه می‌خواهید ۱۸ در صد افزایش حقوق کنید خسته نباشید و باید بگم متاسفم برای دولت که ما را با تورم بدبخت کرد خدا لعنت کنه باعث و بانی این گرانی را و حقوق اندک ما لعنت لعنت

  • ع ارسالی در

    این کجاش خبر خوش بوده ،مردک جیره خور،،شع ور نداری با شعور بازنشستگان بازی نکن،بی شعور

  • واقع بین ارسالی در

    با سلام ، سر دبیر محترم گسترش نیوز لطف ب فرمائید تا زمانی که موضوعی قطعی و اجرایی نشده است .
    با شعور و روح وروان ق شر آسیب‌پذیر جامعه که بازنشستگان می‌باشن د با اخباری که مربوط به شش الی هفت ماه د یگر است آنقدر به باد تمسخر و بازی نگیرید .
    به خدا سوگند اینگونه رسانه سازی نه تنها مایه شادی و دلگرمی بازنشستگان ن یست بلکه به فرصت طلبان سیگنال افزایش سطح عمومی قیمت‌ها را میدهد و استخوان بیچارگ ان بیشتر در این وضعیت بد اقتصادی و تورم خورد میشود

  • علی ارسالی در

    حقوق بازنشستگان نصف حقوق شاغلان هست بازن شستگانی که عمرشان را در مناطق عملیاتی ود ر در دوران دفاع مقدس خدمت کردند اگر تورم برای شاغل هست برای بازنشسته هم هست شما را بخدا عدالت را رعایت کنید گناه بازنشست ه گان دوران دفاع مقدس چیست که باید نصف ح قوق شاغلان همطراز خود حقوق بگیرند اخر جو اب خانواده اشان را چه بدهند ؟با داشتن فر زندان بزرگ وهزینه های بالای زندگی وداشتن عروس وداماد و نوه و....

  • ناشناس ارسالی در

    دولت خیلی خسته شد باید کنار بکشه چون روی
    این همسان سازی بیچاره شدن دست به جیب
    غارتگرا نیستن دست به جیب پیرها ی این مملکت
    شدن

  • محمد ارسالی در

    خودکرده راتدبیری نیست
    امسال ماها جنگ رفتیم خانواده امون جانیازوشهیددادیم توهرانتخابات شرکت کردیم یسری بی شرف دزد مملکت روبگیرن دستشون دزدی کنن من به رئی سی رای دادم وفکرمیکنم سالهاست اشتباه کرد م گوه زیادی خوردم دیگه هیچوقت رای نمیدم واعتمادی به هیچکدومشون نیست همه باهمن فی لم بازی میکنن جیب مردم روخالی کنن ازعربه ای ملخ خورخجالت بکشید به ملتشون میرسن خی لی کثیف هستید انسانیت رو ریدید بهش حتی ب ه مسلمون بودنتونم بایدشک کرد که نیستید

  • خسروجردی ارسالی در

    شماها شیطان هم درس میدین نباید بکیم لعنت برشیطان برعکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها