|
کدخبر: 317112

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

زمان رونمایی از گلکسی S۲۴ اعلام شد

سامسونگ قصد دارد با انجام مراسمی در شهر سن خوزه در ایالت آمریکا، سری جدید گلکسی S۲۴ را معرفی نماید.

اقتصاد زمان رونمایی از گلکسی S۲۴ اعلام شد

سامسونگ از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ پرده برداشت، رویدادی که زمان و مکان آن مشخص شده و در آن، معرفی پرچمدارهای مورد انتظار از سری گلکسی S۲۴ انجام خواهد گرفت. مراسم در سن خوزه، ایالات متحده آمریکا و در تاریخ ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران اجرا می‌شود.

بعد از انتشار شایعات مختلف،‌ بالاخره سامسونگ با یک دعوت‌نامه از برگزاری مراسم معرفی سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۲۷ دی‌ماه خبر داد.

مراسم معرفی سری گلکسی S۲۴

سامسونگ در این مراسم از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار گلکسی رونمایی خواهد کرد و همچنین تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی خواهد داشت – که البته چندان تعجب‌برانگیز نیست.

طبق شایعات، سامسونگ برای گلکسی S۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی استفاده کرده است تا در این زمینه تفاوتی بین مدل‌های پرو آیفون ۱۵ و پرچمداران این شرکت وجود نداشته نباشد. طرح گرافیکی دعوت‌نامه سامسونگ هم می‌تواند به‌نوعی این موضوع را تأیید کند.

طبق شایعات و رندرها، طراحی سری گلکسی S۲۴ تقریباً تفاوتی با نسل قبلی ندارد و تغییرات آن‌ها به بخش فنی و نرم‌افزاری مانند هوش مصنوعی مربوط می‌شود. درحالی‌که شایعات از عرضه گلکسی S۲۴ و S۲۴ پلاس با دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس خبر می‌دهند، مدل اولترا احتمالاً در تمام بازارها با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازار خواهد شد.

مانند سال‌های گذشته، سامسونگ از همین حالا امکان پیش‌خرید نسل بعدی پرچمدارهایش را برای کاربران فراهم کرده است و اگر یکی از این محصولات را پیش‌خرید کنید، به شما ۵۰ دلار اعتبار می‌دهد.

مراسم معرفی سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۲۷ دی‌ماه در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در دیجیاتو مانند همیشه، آن را به‌طور زنده پوشش خواهیم داد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها