|
کدخبر: 316971

مترو/هدیه/روز مادر

هدیه شهردار برای خانمها در روز مادر / از رایگان شدن مترو تا بازدید از برج میلاد

در روز ۱۳ دی ماه، همزمان با "هفته بزرگداشت مقام زن و مادر"، مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس برای بانوان رایگان خواهد بود.

اقتصاد هدیه شهردار برای خانمها در روز مادر / از رایگان شدن مترو تا بازدید از برج میلاد

مریم اردبیلی در یک نشست خبری برنامه‌های "هفته بزرگداشت مقام زن و مادر" را تشریح کرد و گفت: "پویش 'قدردانیم' در این هفته بزرگداشت مقام زن و مادر اجرا می‌شود و تخفیفاتی برای بانوان در نظر گرفته شده است، از جمله استفاده رایگان از مترو و اتوبوس در روز ۱۳ دی‌ماه خواهد بود.

وی گفت: استفاده رایگان از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا در روز ۱۳ دی و بازدید رایگان از برج میلاد از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه به شرط رزرو اینترنتی برای بانوان رایگان خواهد بود.

اردبیلی تصریح کرد: شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد نیز برای بانوان از ۱۳ تا ۱۹ دی ماه برنامه‌های پیش‌بینی کرده است که می‌توان به تخفیف ۴۰ درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخیفی ۳۵ درصدی استخر ۴ فصل بوستان بهشت مادران  و تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه باغ غذا در ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه اشاره کرد.

مدیرکل امور زنان  و خانواده شهرداری تهران افزود: در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر،  ۱۸ پروژه مخصوص بانوان  در ۱۲ منطقه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد. همچنین حدود ۱۰ کوثر کارآفرینی افتتاح می‌شود و شهردخت شماره ۲ منطقه ۶ آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها