|
کدخبر: 316579 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

این هدیه جیب تان را خالی می کند! / کادو برای روز مادر چی بخریم؟

خرید هدیه برای روز مادر دغدغه این روزهای افراد است و بازار نیز کم کم به همین سمت و سو می رود. در این گزارش به بررسی گزینه های مربوط به هدیه روز مادر پرداختیم.

اقتصاد این هدیه جیب تان را خالی می کند! / کادو برای روز مادر چی بخریم؟

خرید هدیه مناسب روز مادر، اغلب ساده و در دسترس به نظر می رسد. خرید کادو در روز مادر جایگاه مادر خانواده، همسر و حتی مادربزرگ ها هم مرسوم است. اغلب خریدها به یک شال یا کیف ختم می شود. مادرها اغلب توقع بالایی ندارند و با کوچکترین هدیه ای خوشحال می شوند. با این حال، اغلب پیش آمده است که از خرید کادوهای قابل پیش بینی و تکراری خسته شویم و دلمان یک سورپرایز ویژه بخواهد.

به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز با گردش در سایت های فروش آنلاین، گزینه های مناسب و ارزان قیمت و بعضا گران قیمت را در مورد کادوی روز مادر بررسی کرده است که در ادامه این مطلب جزئیات آن را می خوانیم.

هدیه-مادر

گران ترین هدیه برای روز مادر در دسته جواهرات

خرید جواهرات و طلا همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد. طلا هم از نظر جذابیت برای خانم ها و هم از دیدگاه سرمایه ای، کاربردهای فراوانی برای همگان دارد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای خرید است. اما بیشترین محدودیتی که طلا برای خرید هدیه ایجاد می کند، قیمت آن است. با توجه به اینکه قیمت هر گرم طلا حدود ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است، خرید کوچکترین هدیه از نوع طلا بالای ۱ میلیون تومان آب می خورد، مگر اینکه وزن طلای آن هدیه بسیار سبک و کمتر از یک گرم باشد.

طلا-روزمادر

انتخاب آسانی دیگر برای خرید هدیه روز مادر

روسری یا شال انتخاب رایج دیگری برای خرید روز مادر است و بر اساس سلایق افراد تنوع زیادی دارد. در تصویر مشاهده می‌ کنیم که چندین نمونه روسری گران‌ قیمت وجود دارد که قیمت هر یک به چندین میلیون تومان می‌رسد. با گران‌ ترین آن‌ها نزدیک به ۸ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در همان مجموعه، یک شال نیز به چشم می‌خورد که با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

روسری-گران

البته، نباید فراموش کرد که تمام روسری‌ ها گران‌ قیمت نیستند و با جستجوی کمی در بازار، می‌توان روسری‌ هایی با قیمت‌ های مناسب‌تر نیز یافت. به عنوان مثال، در تصویر زیر چندین روسری ارزان‌قیمت نمایش داده شده‌اند که قیمت‌هایی از حدود ۳۸ هزار تومان تا ۳۹ هزار تومان دارند، که به عنوان کمترین قیمت‌ های ممکن برای خرید روسری معرفی شده‌اند.

روسری-ارزان

خرید لوازم آرایش برای کادو روز مادر

رژ لب، یکی از جذاب‌ ترین و حیاتی‌ ترین جزئیات لوازم آرایشی، محبوب‌ترین انتخاب میان مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید و تنوع چشمگیری در برندها و رنگ‌ها دارد . به همین خاطر می تواند در دسته انتخاب های پرطرفدار برای خرید کادو روز مادر باشد. برخی برندهای معتبر جهانی به خاطر شهرت و کیفیت بالای خود قیمت‌های بی‌سابقه‌ای را اعمال می‌کنند. با بررسی سایت‌های خرید و فروش آنلاین، با دامنه وسیعی از قیمت‌ها مواجه شدیم. برجسته‌ترین مورد که به چشم می‌خورد، یک رژ لب با قیمت تقریبی ۴ میلیون تومان بود، که در یکی از این سایت‌ها عرضه شده است!

رژ-لب-گران

ریمل نیز در بین لوازم آرایشی‌های مختلف جزء پرفروش‌ترین و پر مصرف‌ترین لوازم روزمره افراد است و اغلب برای آرایش چشم کاربرد دارد. ریمل به دلیل ارتباط مستقیمی که با چشم دارد از نظر بهداشت و ضد حساسیت بودن بسیار هائز اهمیت است و اغلب توصیه می‌شود افراد از ریمل به عنوان ابزار آرایشی مشترک استفاده نکنند. با گشتی در بین سایت‌های خرید و فروش آنلاین دریافتیم که گران‌ترین ریمل موجود در یکی از این سایت‌ها به قیمت ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لوازم-آرایش

هزینه خرید گل برای روز مادر

در کنار کادو روز مادر اغلب خرید گل هم مرسوم است و با توجه به بودجه و  سلیقه افراد می توان دسته گل ها و سبد گل های متفاوتی را تهیه کرد. خرید گل به قیمت روز محاسبه می شود و اغلب به گل موجود در بازار بستگی دارد. در تصویر زیر چند نمونه سبد گل، باکس گل و دسته گل را می بینیم. قیمت دسته گل برای روز مادر در این تصویر حداقل یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد. البته دسته گل های بسیار ارزان تر و به صرفه تری هم می توان در بازار پیدا کرد.

گل-روزمادر

کلام آخر

هیچ قانون و فرمول مشخصی برای خرید هدیه نمی توان اعلام کرد. هدیه از شخصی به شخصی متفاوت است و به گستردگی سلیقه افراد می تواند در انواع مختلفی به دست افراد برسد. هدیه برای روز مادر جدای از جنبه مادی و زیبایی بصری، بسیار اهمیت دارد که شان گیرنده هدیه یعنی مادران ارجمندمان نیز حفظ شود. امیدواریم برای این روز فرخنده، زیباترین هدیه به سبک سلیقه خودتان پیدا کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها