|
کدخبر: 316480

قیمت ماشین لباسشویی / قیمت لوازم خانگی

قیمت انواع ماشین لباسشویی / در بازار لوازم خانگی چه خبر است؟

در این گزارش شما را با آخرین قیمت انواع ماشین لباسشویی های در بازار آشنا می کنیم.

اقتصاد قیمت انواع ماشین لباسشویی / در بازار لوازم خانگی چه خبر است؟

بازار لوازم خانگی نقش مهمی در زندگی خانواده‌ها ایفا می‌‌کند و اهمیت آن از چند جنبه قابل درک است. لوازم خانگی مدرن باعث افزایش راحتی و آسایش در منزل می‌شوند. ماشین‌های لباسشویی، ظرفشویی، یخچال‌ها، اجاق‌گازها و دیگر وسایل خانگی به صرفه‌جویی در زمان و تلاش روزمره کمک می‌کنند.

با استفاده از لوازم خانگی اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک، خانواده‌ها می‌توانند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند، که این امر فرصت بیشتری برای اشتغال به فعالیت‌های شغلی، تحصیلی یا تفریحی فراهم می‌کند.

دسترسی به لوازم خانگی مدرن و کارآمد، مانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سطح رفاه و آسایش خانواده‌ها را ارتقاء می‌دهد و کیفیت زندگی شان را بهبود می‌بخشد.

وسایلی مانند یخچال فریزرها برای نگهداری صحیح مواد غذایی و پیشگیری از فساد غذا، یا تصفیه‌کننده‌های آب و هوا برای حفظ محیطی سالم، نقش مهمی در حفظ بهداشت خانه دارند.

لوازم خانگی جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارآمدی انرژی دارند و به صرفه‌جویی در مصرف برق و سایر منابع کمک می‌کنند، که این امر از هزینه‌های خانواده‌ها می‌کاهد و محیط زیست را حفظ می‌نماید.

وجود لوازم خانگی مدرن در خانه‌ها می‌تواند بخشی از فرهنگ مصرف یک جامعه باشد و نشان‌دهنده سطح استاندارد زندگی در آن خانواده یا جامعه محسوب شود.

بنابراین، بازار لوازم خانگی با توجه به تنوع و تکنولوژی‌های جدید، به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی خانواده‌ها تبدیل شده است و نقش مهمی در سهولت زندگی روزمره و افزایش کیفیت عمومی زندگی دارد.

در بازار لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلیویی  مدل  LG WM-۸۴۳SW ۸ KG مبلغ ۳۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان است. این در حالیست که مدل  WM-M۸۴NW با همین ظرفیت مبلغ ۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در جدول زیر به بررسی جدیدترین قیمت انواع ماشین لباسشویی بازار پرداختیم.

قیمت انواع ماشین لباسشویی بوش

برند مدل ظرفیت / کیلوگرم قیمت / تومان
ال جی  LG WM-۸۴۳SW ۸ KG ۸ ۳۵,۴۵۰,۰۰۰
LG FH۲J۳QDNP۰ Washing Machine ۷ Kg ۷  ۱۸,۵۰۰,۰۰۰
 F۴V۵VYP۲ ۹ ۲۵,۲۰۰,۰۰۰
 WM-L۱۰۵۰ ۱۰.۵ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰
 WM-M۸۴NW ۸ ۳۲,۰۰۰,۰۰۰
 WM-M۷۸N ۷ ۳۴,۰۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها