|
کدخبر: 316448

حج عمره/فیش حج/خانه خدا

هزینه حج برای حاجی های کوچولو اعلام شد

در حالی که بسیاری از افراد نگران هزینه‌های عمره برای تشرف خانوادگی به این سفر معنوی هستند، معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد که هزینه سفر برای کودکان با تخفیف ۱۰ تا ۷۵درصدی کاهش خواهد یافت. با این حال، برخی از زائران هنوز در مورد هزینه اعزام کودکان برای برنامه‌ریزی عمره اطلاعات کافی ندارند.

اقتصاد هزینه حج برای حاجی های کوچولو اعلام شد

سازمان حج و زیارت برای تشویق زائران به سفر خانوادگی برنامه‌ریزی کرده است؛ تا جایی که معاون این سازمان غلامرضا رضایی با بیان اینکه هزینه عمره برای کودکان قطعا کم‌تر از بزرگسالان است، می‌گوید که «این مبلغ برای کودکان کم‌تر از ۲ سال ۱۰ درصد و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال ۷۵ درصد هزینه نهایی است.»

سازمان حج و زیارت ۱۰ گروه قیمتی در بازه ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان برای عمره اعلام کرده است که تفاوت این مبلغ به کیفیت هتل‌ها بستگی دارد.

در صورتی که کاروان ۴۲ میلیون تومانی برای عمره در نظر بگیریم، هزینه عمره برای کودکان زیر ۲ سال، چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای کودکان ۲ تا ۱۲ ساله ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد شد؛ این در حالی است که تمامی خدمات اجرایی همانند بلیت هواپیما، حمل و نقل برون شهری و درون شهری، تخت در هتل برای آنها ارائه می‌شود.

منبع: ایران جیب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها