|
کدخبر: 316276

تور خارج/تور ارزان

ارزان ترین تور کریسمسی سال نو میلادی/تور ارزان زمستان ۱۴۰۲

برای سفر به شهر وان در کشور ترکیه از ۴ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان باید هزینه کنید.

اقتصاد ارزان ترین تور کریسمسی سال نو میلادی/تور ارزان زمستان ۱۴۰۲

تور ارزان به خارج از کشور بهترین گزینه سفر برای کسب تجربه در سال نو میلادی است .این قیمتها برای سفر زمینی با  با اتوبوس vip است.نزدیکی تعطیلات کریسمس، برخی افراد را برای سفر و رزرو تورهای ارزان‌قیمت تحت تاثیر قرار داده است. یکی از نکات حیاتی در خرید تورهای ویژه کریسمس، به شیوه ارزان‌قیمت، زمان مناسب خرید آنهاست؛ زیرا هر چه نزدیک‌تر به تاریخ تعطیلات برویم، قیمت تورهای ژانویه افزایش می‌یابد و ممکن است هتل‌های باکیفیت به سرعت تکمیل شوند. کریسمس، روزی است که با تولد حضرت مسیح (ع)، همراه است و همزمان با شروع سال نو میلادی و آغاز تعطیلات کریسمس، تورهای ویژه‌ی کریسمس، مسئولیت مسافرت هیجان‌انگیز شما را برعهده می‌گیرند.

در این میان، تورهای ارزان‌قیمت کریسمس نیز وجود دارند که تعداد طرفداران بسیار زیادی دارند. این تورها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و بسته به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند. برای انتخاب هر یک از این تورهای ویژه کریسمس، مناسب است که در مورد آنها به دقت اطلاعات کافی را کسب کنید.نزدیکی تعطیلات کریسمس، برخی افراد را برای سفر و رزرو تورهای ارزان‌قیمت تحت تاثیر قرار داده است. یکی از نکات حیاتی در خرید تورهای ویژه کریسمس، به شیوه ارزان‌قیمت، زمان مناسب خرید آنهاست؛ زیرا هر چه نزدیک‌تر به تاریخ تعطیلات برویم، قیمت تورهای ژانویه افزایش می‌یابد و ممکن است هتل‌های باکیفیت به سرعت تکمیل شوند.

کریسمس، روزی است که با تولد حضرت مسیح (ع)، همراه است و همزمان با شروع سال نو میلادی و آغاز تعطیلات کریسمس، تورهای ویژه‌ی کریسمس، مسئولیت مسافرت هیجان‌انگیز شما را برعهده می‌گیرند. در این میان، تورهای ارزان‌قیمت کریسمس نیز وجود دارند که تعداد طرفداران بسیار زیادی دارند. این تورها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و بسته به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند. برای انتخاب هر یک از این تورهای ویژه کریسمس، مناسب است که در مورد آنها به دقت اطلاعات کافی را کسب کنید.

باید توجه داشت که در تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی، روزهای شنبه و یکشنبه به عنوان روزهای تعطیل رسمی در نظر گرفته می‌شود و حتما باید در این روزها در کشور مقصد حضور داشته باشید، زیرا این روزها جزو تعطیلات محسوب می‌شوند. به عنوان مثال، در کشور ارمنستان، تعطیلات کریسمس از روز ۳۰ دسامبر تا پایان روز ۸ ژانویه هر سال می‌باشد. همچنین باید یادآور شد که در طول روزهای کریسمس و سال نوی میلادی، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند، بنابراین دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از تعطیلات کریسمس و سال نوی خود لذت ببرند.

 

هتل قیمت ۲ شب اقامت در هتل

 

قیمت ۳شب اقامت در هتل

 

Toprak

 

AP ⭐

 

۴.۵۵۰.۰۰۰

تومان

۵.۱۰۰.۰۰۰

تومان

Real Suit

 

⭐⭐⭐

۵.۱۰۰.۰۰۰

تومان

۵.۶۰۰.۰۰۰

تومان

Demit Park

 

⭐⭐⭐

۴.۸۰۰.۰۰۰

 

تومان

۵.۵۰۰.۰۰۰

 

تومان

Pera White

 

⭐⭐⭐

۵.۱۰۰.۰۰۰

تومان

۵.۹۰۰.۰۰۰

تومان

Diana

 

⭐⭐⭐

۵.۲۰۰.۰۰۰

تومان

۵.۹۵۰.۰۰۰

تومان

Van Life

 

⭐⭐⭐

۵.۶۵۰.۰۰۰

 

تومان

۶.۷۵۰.۰۰۰

 

تومان

Taht Palace

 

⭐⭐⭐

۴.۹۰۰.۰۰۰

تومان

۵.۷۰۰.۰۰۰

تومان

Dosco

 

⭐⭐⭐

۵.۲۵۰.۰۰۰

تومان

۶.۱۰۰.۰۰۰

تومان

Elite Nur

 

⭐⭐⭐

۴.۶۵۰.۰۰۰

تومان

۵.۲۵۰.۰۰۰

تومان

Royal Palace

 

⭐⭐⭐⭐

۵.۹۵۰.۰۰۰

تومان

۷.۱۰۰.۰۰۰

تومان

My Delux

 

⭐⭐⭐⭐

۵.۲۰۰.۰۰۰

تومان

۵.۹۵۰.۰۰۰

تومان

Haldi

 

⭐⭐⭐⭐

۵.۹۵۰.۰۰۰

تومان

۷.۲۰۰.۰۰۰

تومان

The Nills

 

⭐⭐⭐⭐

۵.۲۵۰.۰۰۰

تومان

۶.۱۰۰.۰۰۰

تومان

Conforum

 

⭐⭐⭐⭐⭐

۷.۸۵۰.۰۰۰

تومان

۱۰.۰۰۰.۰۰۰

تومان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها