|
کدخبر: 315457

وزارت نفت/ قرارداد نفتی/ هفته پژوهش

امضای چند قرارداد کلان در وزارت نفت / برگزاری دومین کنفرانس پتروتک

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ضمن اعلام خبر امضای چند قرارداد کلان تولید در وزارت نفت، وعده حمایت‌های خوبی از اقدام‌های نوآورانه داد.

اقتصاد امضای چند قرارداد کلان در وزارت نفت / برگزاری دومین کنفرانس پتروتک

به گفته عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک)، دومین نمایشگاه و همایش مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه (پتروتک) ۲۸ آذرماه به مدت سه روز همزمان با هفته پژوهش به‌منظور حمایت از تولید دانش‌بومی کشور به میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین کنفرانس پتروتک با همکاری تمام ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

کلانتری‌اصل با بیان اینکه "چهار نشست تخصصی درباره نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای چهار شرکت اصلی وزارت نفت در عصر روز سه‌شنبه (۲۹ آذرماه) و صبح روز چهارشنبه (۳۰ آذرماه) برگزار می‌شود"، گفت: این نشست‌ها نسبت به سال گذشته که اولین دوره برگزاری کنفرانس پتروتک بوده، تخصصی‌تر شده و اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش پتروشیمی از مسائل اصلی کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است. همچنین مسائل مرتبط با محیط زیست و ارتقای عملکرد صنعت با این هدف نیز در این رویداد بررسی می‌شود.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک خبر داد و گفت: اقدام‌های بسیار مطلوبی در دوسال گذشته همسو با سیاست‌های دولت در زمینه افزایش ظرفیت خدمات فنی‌مهندسی انجام شده است و حمایت‌های خوبی نیز از اقدام‌های نوآورانه انجام خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها