|
کدخبر: 315264

تره بار/میوه/شهرداری

احداث ۱۰ بازار میوه و تره بار / وعده شهرداری تحقق یافت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد که تا پایان ماه جاری، تعداد ۱۰ بازار میوه و تره بار احداث خواهد شد.

اقتصاد احداث ۱۰ بازار میوه و تره بار / وعده شهرداری تحقق یافت

ایوب فصاحت گفت: از ابتدای آغاز این دوره از مدیریت شهری، باتوجه به همکاری که با شهرداران مناطق مختلف تهران داشتیم، تصمیم بر این شد که شهرداران مناطق تهران، نقاطی را برای احداث بازار میوه و تره بار معرفی کنند.

وی افزود: در همین ارتباط نیز برخی از شهرداران مناطق نسبت به معرفی زمین‌های جدید به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار

تهران اقدام کردند و این سازمان نیز پس از بررسی‌های کارشناسی، اقدامات خود را برای ساخت بازارهای جدید آغاز کرد. مجموعا ۲۶۴ بازار میوه و تره بار در سنوات گذشته و در ادوار قبلی مدیریت شهری احداث شده بود که در حال حاضر به ۲۹۷ بازار میوه و تره و بار رسیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: امسال نیز احداث ۴۰ بازار در دستور کار قرار گرفته است و تعداد بازارها به ۳۳۷ بازار خواهد رسید.

فصاحت ادامه داد: در برنامه‌ای که سازمان میادین میوه و تره‌بار از ابتدای این دوره از مدیریت شهری به شورا ارائه کرده بود، بر احداث ۱۰۰ بازار در مناطق مختلف پایتخت تاکید شد که در سال اول ( سال ۱۴۰۱)احداث ۳۰ بازار، سال ۱۴۰۲ احداث  ۴۰ بازار و سال ۱۴۰۳ نیز احداث ۳۰ بازار اعلام شد.

وی اظهار کرد: سال گذشته به دلیل اینکه زمین‌های مورد نظر از سوی شهرداران مناطق دیر معرفی شدند خیلی از آنها با مشکل مواجه شدند و ما نتوانستیم به تمام تعهدات خود عمل کنیم و تنها چند بازار افتتاح شد.

فصاحت تأکید کرد: اما امسال ۴۰ بازار مدنظر بهره‌برداری می‌شوند؛ البته تعدادی از این بازارها نیز در طول ماه‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند و ۳۰ بازار دیگر نیز قطعا در سال ۱۴۰۳ به نتیجه خواهد رسید و برنامه ما این است آن ۳۰ بازاری که سال ۱۴۰۱ قول داده بودیم را نیز به نتیجه برسانیم؛ به طوری که بین ۲۴ و ۲۵ بازار از سال ۱۴۰۱ باقی مانده بود و بنا داریم بخش قابل توجهی از این بازارها را در سال آتی جبران کنیم. ۱۰ بازار نیز تا پایان ماه جاری بهره‌برداری می‌شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها