|
کدخبر: 315083

بازار ارزهای دیجیتال | قیمت بیت کوین | هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین نزدیک است / افزایش قیمت تا کجا ادامه دارد؟

بیت کوین به نبرد با سطوح قیمتی مقاومتی سالانه خود ادامه می دهد. تعدادی از رویدادهای کلیدی برای سال ۲۰۲۴ مورد انتظار است، که می‌تواند ارزش این رمزارز و سایر آلت‌کوین‌ها را به اوج خود برساند.

اقتصاد هاوینگ بیت کوین نزدیک است / افزایش قیمت تا کجا ادامه دارد؟

یکی از این رویدادهای برجسته، بررسی و احتمال تأیید ETF‌های بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است، که قرار است تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم خود را اعلام کند.

در اضافه، چهارمین رویداد هاوینگ بیت‌ کوین که کاهش ۵۰٪ پاداش استخراج را به دنبال دارد و به ندرت بیت کوین کمک می‌کند، انتظار می‌رود که در ماه آوریل ۲۰۲۴ به وقوع بپیوندد. خیلی از تحلیل‌گران بازار کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که این رویداد می‌تواند به عنوان محرکی برای یک روند صعودی قابل توجه عمل کند و طی کل سال برای بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها تأثیر گذار باشد.

طبق اطلاعات اخیر ارائه شده توسط watcher.guru، تنها ۱۳۲ روز یا ۱۹،۷۸۶ بلاک تا فرا رسیدن چهارمین هاوینگ بیت‌کوین باقی است که مقرر است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ اتفاق افتد.

برنامه‌های مهم دیگر تعیین شده برای ۲۰۲۴ شامل نشست شفاهی برای واکاوی پرونده‌ی میان کوین‌بیس و SEC و همچنین تصمیم‌گیری کمیسیون در مورد درخواست شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق تراست اتریوم خود به یک ETF بر پایه دارایی‌های اتریوم است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها