|
کدخبر: 315055

صرافی بایننس | کیف پول بیت کوین | قیمت بیت کوین

کیف پول سرد بیت کوین راه اندازی شد / بیت کی چه مشخصاتی دارد؟

شرکت فناوری مالی “بلاک” که توسط جک دورسی، مدیرعامل و بنیانگذار پیشین توییتر رهبری می‌شود، اقدام به عرضه کیف پول دیجیتالی بیت کوین به نام “بیت‌کی” کرده است. این کیف پول جامع شامل یک اپلیکیشن موبایلی، یک دستگاه فیزیکی امنیتی و مجموعه‌ای از وسایل مرتبط با بازیابی اطلاعات می‌شود که در بالغ بر ۹۵ کشور در دسترس است.

اقتصاد کیف پول سرد بیت کوین راه اندازی شد / بیت کی چه مشخصاتی دارد؟

“بلاک” تاکید می‌کند که با استفاده از “بیت‌کی”، کاربران قادر خواهند بود تا به آسانی و به وسیله تلفن همراه و سنسور اثرانگشت خود تراکنش‌های بیت کوین را انجام دهند. علاوه بر این، دستگاه سخت افزاری به کار رفته در این مجموعه، از دارایی‌های دیجیتالی کاربران به صورت آفلاین و با امنیت بالا محافظت می‌کند.

طبق گزارش‌ها، کیف پول بیت‌کِی از سه کلید برای ایمن‌سازی بیت کوین استفاده می‌کند: برنامه و دستگاه سخت افزاری دو کلید از سه کلید مورد استفاده هستند و کلید سوم هم در سرورهای بیت‌کِی ذخیره می‌شود. لازم به ذکر است که کلید سوم تنها برای تأیید تراکنش‌های انجام‌شده توسط مشتریانی که فقط از تلفن خود استفاده می‌کنند (زمانی که دستگاه سخت‌ افزاری در اختیار ندارند) و یا در صورت گم شدن تلفن، دستگاه یا هر دو، برای بازیابی کیف پول، به کار می‌رود.

قیمت بسته بیت‌کِی برابر با ۱۵۰ دلار تعیین شده و انتظار می‌رود پیش‌فروش آن در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود. اولین شرکای جهانی برای بیت‌کِی هم عبارتند از کوین بیس و کش اَپ (Cash App).

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها