|
کدخبر: 314810

مشاور املاک / بازار مسکن / قیمت خانه

نفس راحت بازار مسکن / سودجوها در تله افتادند

آذربایجان غربی عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: ۱۴ اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

اقتصاد نفس راحت بازار مسکن / سودجوها در تله افتادند

قاسم طالب زاده گفت: همچنین تاکنون برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۷ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

طالب‌زاده افزود: در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۰  مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که نظارت و بازرسی ادواری از فعالیت این واحدهای صنفی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۱۲۰ مورد از بنگاه‌های مشاور املاک در آذربایجان‌غربی مورد بازدید قرار گرفتند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها