|
کدخبر: 314750

قیمت مسکن / بازار مسکن / قیمت خانه

قیمت آپارتمان های نوساز تهران / خرید خانه محال تر از همیشه

گزارش های میدانی از معاملات خانه های نوساز در مناطق مختلف شهری حکایت از آن دارد که برای خرید یک آپارتمان نوساز در شرق تهران حداقل ۸ میلیارد تومان پول می خواهد، هر چند برخی آپارتمان های ۲۰۰ متری در منطقه قیطریه هم، حکایت از ضرورت تامین بودجه ای ۵۷ میلیارد تومانی دارد.

اقتصاد قیمت آپارتمان های نوساز تهران / خرید خانه محال تر از همیشه

بازار مسکن در حال حاضر رکود دارد و این رکود، فرصت‌های بیشتری را برای خریداران واقعی که در دسترس نقدی برای خرید دارند، فراهم می‌کند. با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، اکنون می‌توانید در تمامی مناطق تهران گزینه‌های متنوعی از واحدها و آپارتمان‌های نوساز با امکانات متفاوت را برای خرید در نظر بگیرید. این گزینه‌ها از مزایایی مانند دسترسی نسبتاً خوب به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و BRT نیز برخوردارند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه تهرانپارس‌غربی را دارید می توانید آپارتمانی نوساز را با متراژ ۱۰۲ متر و ۲ اتاق خواب را با بودجه ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری در منطقه تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌ بر ۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بازار-مسکن

واحد آپارتمان دیگری در منطقه پونک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب نیز در روز های گذشته با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

اگر قصد سکونت در یکی از مناطق مطرح پایتخت را دارید می توانید آپارتمانی نوساز در منطقه قیطریه را با زیربنایی معادل ۲۰۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۵۷ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه صادقیه تهران را دارید، می توانید آپارتمانی ۱۳۲ متری با ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱۷ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در منطقه جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته در بنگاه های کشور معادل ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر سرمایه‌ای کمتری برای خرید خانه در اختیار دارید، می توانید واحد آپارتمانی نوساز در منطقه سلسبیل تهران‌ را انتخاب کنید که این واحد با ۴۵ متر زیر بنا و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت-آپارتمان

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها