|
کدخبر: 314679

قیمت میوه/بازار میوه/واردات

جدول قیمت میوه های عجیب/بازار چقدر توان فروش دارد؟

بازار میوه ایران، مدتی است پذیرای میوه های عجیب و غریب شده است که مشتری خاص و قیمت خاص دارند.

اقتصاد جدول قیمت میوه های عجیب/بازار چقدر توان فروش دارد؟

میوه های عجیب، مدت زمان بسیاری است که جای خود را در میان میوه فروشی ها، البته میوه فروشی های خاص باز کرده است. این خوراکی ها با ظاهر عجیب در بازار و با قیمت های بالا به فروش می رسند. البته فروش اینترنتی هم دارند اما عمده آن ها در بازار تجریش به فروش می رسد. میوه هایی که از معروف به استوایی هستند، ظاهر نافرم دارند اما به گفته کسانی که آن را امتحان کرده اند، طعم متفاوت و جالبی دارند.

دراگون-فروت

میوه اژدها

جالب است بدانید که اگرچه ممکن است این میوه‌ها برای ما عجیب و غیرعادی به نظر برسند، در نقاط دیگری از دنیا، کاملا جا افتاده‌اند و حتی برخی از آن‌ها، خواص بی‌نظیری برای سلامتی دارند. یکی از این میوه ها که تقریبا نام آن برای همه جا افتاده، دراگون فروت یا همان میوه اژدها است. قطعا همه ما این میوه جذاب را دیده ایم اما شاید مزه آن را تاکنون احساس نکرده باشیم. این میوه جذاب قیمت های متفاوتی دارد و در هر نقطه از تهران، هرچقدر که زور مغازه دار برسد، به فروش می رساند. البته این میوه را نمی توان در تمام مغازه ها یافت.

یکی دیگر از این میوه ها، طالبی شاخ دار نام دارد. گفته می شود این میوه، ترکیبی از طالبی و خیار است که بافت ژله ای دارد. عموما چنین میوه ای در آفریقا به عنوان خوراکی بومی مصرف می شود و دارای ۲ مدل سمی و غیر سمی است.

میوه-استوایی

رامبوتان یا مژکی، یکی دیگر از انواع میوه های جالب است که پای خود را به بازار ایران باز کرده است. این میوه دارای مژه های بلند بسیار زیاد است که دست زدن به آن ممکن است برای عده ای چندش آور باشد. مردم اندوزی این میوه را برای درمان بیماری های بسیاری استفاده می کنند. مژکی گرد و گاهی بیضی شکل بوده و پوستی قرمز یا قهوه ای روشن و پوشیده از مژک یا رشته های مو مانند دارد.

در جدول زیر می توانید قیمت عجیب ترین میوه هارا مشاهده کنید.

 نام میوه

        قیمت (تومان)

                    آووکادو

            ۱۲۵،۰۰۰

               میوه کاکتوس

             ۱۱۵،۰۰۰

             دراگون فروت

           ۲۲۰،۰۰۰

                 آناناس 

           ۱۱۰،۰۰۰

              فیسالیس

           ۱۴۵،۰۰۰

                لیچی

           ۱۳۰،۰۰۰

                پاپایا

          ۴۶۷،۰۰۰

              کهورک

            ۳۰،۰۰۰

 
 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها