|
کدخبر: 314563

ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | توییتر

انقلابی در صنعت استخراج بیت کوین / بازیابی استقلال مشارکت‌کنندگان با پروژه اوشن

جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر و بلاک (Block)، وارد صنعت استخراج غیرمتمرکز بیت کوین شده و یک سرمایه‌گذاری ۶٫۲ میلیون دلاری را برای پروژه اوشن (OCEAN) هدایت می‌کند.

اقتصاد انقلابی در صنعت استخراج بیت کوین / بازیابی استقلال مشارکت‌کنندگان با پروژه اوشن

هدف اصلی پروژه اوشن، ایجاد انقلاب در چشم‌انداز استخراج بیت‌ کوین در سطح جهان و تعریف مجدد مفهوم استخرهای ماینینگ با بازیابی استقلال مشارکت‌کنندگان شبکه است. برخلاف استخرهای سنتی که حضانت انحصاری جوایز بلاک را در اختیار دارند، اوشن قصد دارد اولین استخر غیرحضانتی را بسازد و تضمین می‌کند که استخراج‌کنندگان، پاداش‌های بلاک جدید را مستقیماً از خود بیت ‌کوین دریافت خواهند کرد.

پروژه اوشن توسط لوک دشیر (Luke Dashjr)، یکی از توسعه‌دهندگان بیت کوین کور (Bitcoin Core)، ساخته شده است. دورسی این پروژه را راه‌حلی برای تهدید فزاینده تمرکز در استخرهای استخراج بیت کوین می‌داند. به گفته این کارآفرین، اوشن به یک نگرانی مشترک در جامعه کریپتو پرداخته و بر تأثیر مثبت آن بر اکوسیستم گسترده بیت کوین و سرمایه‌گذاری‌های شخصی خود تأکید می‌کند.

لازم به ذکر است که دورسی یکی از حامیان معروف بیت کوین است که برای پذیرش گسترده آن تلاش می‌کند و معتقد است که این ارز دیجیتال می‌تواند جهان را تغییر دهد. در همین راستا، اوایل اکتبر سال جاری گزارش شد که شرکت بلاک دورسی یک دستگاه سخت افزاری جدید را برای ذخیره‌سازی بیت کوین، با نام BitKey، راه‌اندازی کرده و در حال آزمایش آن است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها