|
کدخبر: 314422

ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | صرافی بایننس

خداحافظی ژائو با بایننس / سرنوشت صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال چه می‌شود؟

صرافی Binance.US، بازوی آمریکایی صرافی ارز دیجیتال بایننس، اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو “CZ” از ریاست هیئت مدیره آن کناره‌گیری کرده است.

اقتصاد خداحافظی ژائو با بایننس / سرنوشت صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال چه می‌شود؟

در این بیانیه آمده است: او تصمیم گرفته است از سمت خود به عنوان رئیس هیئت مدیره ما کناره‌گیری کند و حق رأی خود را از طریق ترتیبات نیابتی انتقال دهد.

در بیانیه اخیر، Binance.US کاری را که بنیانگذار بایننس برای بازوی ایالات متحده انجام داد، تصدیق کرد: ما از CZ برای راهنمایی و مشاوره او در طول سال‌ها بسیار سپاسگزاریم. با حمایت او، ما Binance.US را به عنوان مقصد انتخابی مشتریان آمریکایی که به دنبال تجربه تجارت ارزهای دیجیتال برتر هستند، معرفی کرده‌ایم.

همچنین این صرافی اعلام کرد که CZ دیگر در مدیریت این شرکت دخالت نخواهد کرد. این بیانیه کمی پس از کناره‌گیری ژائو از سمت خود به عنوان مدیرعامل صرافی جهانی بایننس منتشر می‌شود.

این خبر در حالی منتشر شده که بایننس و ژائو با مشکلات قانونی با وزارت دادگستری ایالات متحده (DoJ) مواجه هستند. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بایننس و ژائو با وزارت دادگستری برای پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری به توافق رسیدند.

در همین حال، اتهاماتی علیه CZ وجود دارد که به طور بالقوه می‌تواند باعث شود که او مدتی را در زندان بگذراند. ژائو به یکی از موارد نقض قانون رازداری بانکی اعتراف کرد.

کارشناسان حقوقی حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه زندان را برای ژائو پیش‌بینی می‌کنند. تاریخ صدور حکم او فوریه ۲۰۲۴ تعیین شده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها