|
کدخبر: 313916

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت / سمنان

واگذاری زمین‌های ۲۰۰ متری به این خانواده ها / دولت سنگ تمام گذاشت

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت ما در استان و در مقوله واگذاری زمین، قانون جمعیت و جوانی است، گفت: خوشبختانه ثبت نام خوبی در این زمینه صورت گرفته و زمین‌ها در حال تحویل هستند.

اقتصاد واگذاری زمین‌های ۲۰۰ متری به این خانواده ها / دولت سنگ تمام گذاشت

سید محمدرضا هاشمی درباره واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در استان سمنان، اولویت ما در مورد واگذاری زمین به قانون جمعیت و جوانی تعلق دارد. این قانون با خرسندی در این استان پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه تشویق برای فرزندآوری و جوانی جمعیت در زمره محورهای این طرح از سوی دولت برای خانواده‌ها است، افزود: خانواده‌ها در شهرستان‌های استان زمین‌های ۲۰۰ متری دریافت خواهند کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این طرح مشمول کسانی می‌شود که فرزند سوم یا بیشتر آنها از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد، گفت: امکان ساخت نهضت ملی مسکن برای این خانواده‌ها به صورت ویلایی نیز وجود دارد.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره پروژه یک هزار و ۷۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان تاکید کرد: این طرح دو هفته قبل کلنگ زنی شد تا زیرسازی و شروع ساخت را شاهد باشیم که خوشبختانه طرح به خوبی در حال پیشروی است.

وی با بیان اینکه انشعابات موقت آب و برق برای کسانی که در حال ساخت مسکن در طرح نهضت ملی هستند از دیگر موضوعاتی است که در استان به خوبی پیگیری شده است، افزود: پیش پروانه نیز برای داوطلبان ساخت نهضت ملی مسکن در استان صادر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

استاندار سمنان همچنین گفت: در حوزه تأمین زمین، استان سمنان جزو استان‌های پیشرو در سطح کشور است و در حوزه جوانی جمعیت نیز لازم است زمین‌های افراد واجد شرایط واگذار شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها