|
کدخبر: 313735

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت

خب خوش مسکنی برای مردم ملایر / انتظارها تمام شد

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از جشن آغاز واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: زمین نهضت ملی مسکن شهرستان تامین شده و طی روزهای آینده جشن واگذاری زمین به متقاضیان شهرهای ازندریان، جوکار و زنگنه برگزار می‌شود.

اقتصاد خب خوش مسکنی برای مردم ملایر / انتظارها تمام شد

"سلمان اسماعیلی" روز سه‌شنبه در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اَبَر پروژه‌های این شهرستان باید با دقت و سرعت پیش برویم.

وی اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن یکی از فرصت‌های طلایی برای رشد و توسعه شهرستان ملایر در تمام مراکز بخش‌ها، شهرها و شهر ملایر است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمام ارگان‌هایی که در زمینه نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر مسئولیت دارند باید برای سرعت بخشیدن این پروژه ملی به وظایف خود عمل کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه به زودی فازهای اجرایی و جشن واگذاری زمین‌های نهضت ملی مسکن را در سراسر شهرستان آغاز خواهیم کرد، ادامه داد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، برای ۲ شهرک نهضت ملی مسکن نام‌های "ایمان و امید" انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن موجب رضایت‌مندی مردم و خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم در این شهرستان خواهد شد، گفت: دولت برنامه ویژه‌ای برای تامین مسکن نیازمندان دارد که جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ ملایر یکی از شهرهای پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن است که در شهر ملایر ۲ هزار هکتار برای اجرای این طرح توافق شده و در مرحله نخست در ۵۱۵ هکتار زمین ۲ شهرک ایمان و امید در دست اجرا است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها