|
کدخبر: 313392 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

تغییر خودروهای فعلی به نفع وزارت صمت است/ تاکسیرانی کرایه اضافی نگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه برگزاری یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر، در ارتباط با بحث خودروهای برقی و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل توضیحاتی ارائه داد.

اقتصاد تغییر خودروهای فعلی به نفع وزارت صمت است/ تاکسیرانی کرایه اضافی نگیرد

مهدی چمران در ارتباط با نحوه سوختگیری خودروها در جایگاه های بنزین گفت:قرار بر این بود که نحوه سوخت گیری در جایگاه های سوخت مورد نظارت قرار بگیرد و تبخیر بنزین نداشته باشیم.

چمران در رابطه با نوسازی تاکسی‌ها در شهر،ادامه داد: قانون در مجلس به درستی تصویب نشد و اعتباری که دولت در نظر گرفت، کم بود.  باید گفت آنچنان که ما انتظار داشتیم متاسفانه اتفاق نیفتاده و این ناوگان نوسازی نشده است. امیدواریم با ورود تاکسی‌های برقی، این ناوگان تکانی بخورد و تغییراتی در حوره حمل و نقل اتفاق افتد.

باید گفت تغییر خودروهای فعلی به نفع وزارت صمت، وزارت بهداشت  و دیگر بخش‌هاست.

وی با بیان اینکه از سازمان تاکسیرانی خواسته ایم در خصوص دریافت بهای بالاتر نظارت کند، گفت: نرخ‌ها مصوب است و اضافه دریافت کرایه ممنوع خواهد بود.

چمران با بیان اینکه نصب بنرهای نمایشگاه بین المللی در شهر مربوط به قراردادهای قبلی است، گفت: تا مصوبه اجرایی شود ۱۵ رور زمان می برد اما با این وجود تعدادی از بنرها از سطح شهر جمع‌آوری شده است و به سازمان زیباسازی گفته‌ایم که قرارداد جدیدی منعقد نشود.

وی با بیان اینکه باید قرارداد خرید اتوبوس‌ها نهایی شود، اظهار کرد: باید پول این اتوبوس‌ها تامین شود تا بتوان خریداری را قطعی و آنها را وارد کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها