|
کدخبر: 313202

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت اتریوم

رکوردشکنی کاسپا / رمزارزی که به ریزش بازار بی محلی کرد

در حالی که رمزارزهای بزرگ بازار، مانند بیت کوین و اتریوم، در مسیر صعودی خود با موانعی روبه‌رو شده‌اند، به نظر می‌رسد که کاسپا (KAS) به دنبال ثبت رکوردهای تاریخی جدیدی است.

اقتصاد رکوردشکنی کاسپا / رمزارزی که به ریزش بازار بی محلی کرد

در زمان نگارش این خبر، کاسپا با یک رشد بیش از ۱۲٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۰۹۸۵۸ دلار معامله می‌شود و با رکورد تاریخی ۰٫۰۹۸۸۱ دلاری خود که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ به ثبت رساند، فاصله بسیار کمی دارد.

علاوه بر این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات کاسپا هم در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بیش از ۱۲ و ۳۸ درصد افزایش یافته‌اند. به این ترتیب، کاسپا توانسته به جایگاه ۳۲ بازار صعود کند.

اما علت این رشد قابل‌توجه چیست؟ در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کاسپا در صرافی بزرگ کره‌ای کوین وان (Coinone) لیست شده که می‌تواند آن را در دسترس سرمایه‌گذاران جدید قرار داده و تقاضا برای آن را افزایش دهد.

به نظر می‌رسد پروتکل منحصربه‌فرد GHOSTDAG که توسط کاسپا نوشته شده، توجه معامله‌گران کره‌ای را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از دلایل مهم برای افزایش قیمت کاسپا، ادغام KAS در کیف پول وب صرافی OKX است.

حال، باید منتظر ماند و دید که آیا کاسپا می‌تواند رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت برساند و به رالی صعودی خود ادامه دهد یا خیر.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها