|
کدخبر: 313170

فروش نان / قیمت نان / هوشمندسازی فروش نان

رونمایی از یک طرح جدید برای فروش نان + جزئیات

بر اساس اعلام مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور قرار است از یک سامانه جدید در نانوایی‌ها در روزهای آینده رونمایی شود.

اقتصاد رونمایی از یک طرح جدید برای فروش نان + جزئیات

در زمینه هوشمندسازی نرخ آرد و نان، کوروش نجم آبادی اظهار داشت که در این طرح، هر نانوا بر اساس میزان پخت نان، میزان یارانه‌ای که دریافت می‌کند تعیین می‌شود.

مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور افزود: در حال ۷۶ هزار و ۶۴۰ دستگاه هوشمند پروژه نان در نانوایی‌ها نصب شده و تعدادی از دستگاه‌ها نیز پشتیبان هستند که از طریق خط تلفن ارتباط برقرار می‌کنند.

او در خصوص طرح نصب دستگاه کارت خوان و فروش هوشمند نان در انواع نانوایی‌های کشور بیان کرد: در این دولت این طرح اجرایی شده است به طوری که این موضوع گامی دیگر در مسیر توزیع عادلانه یارانه‌ها و جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه است.

نجم آبادی افزود: همچنین در طرح ایجاد شده برای شفافیت فروش نان، اطلاعات نان فروخته شده، آرد مصرفی و... را می‌توانند روی دستگاه هوشمند خود (نانوایان) مشاهده کنند.

مدیر طرح هوشمندسازی کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور بیان کرد: اجرای این طرح نقش مهمی در ایجاد رقابت بین نانوایی‌ها در ارتقای کیفیت نان دارد همچنین با نصب دستگاه کارت‌خوان، تمامی نانوایی‌ها رصد می‌شوند و در مرحله بعد هر نانوا براساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند.

او ادامه داد: قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند به طوری که نانوایان بدانند که این دستگاه با یک نرم افراز اندرویدی میزان دقیق فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی را به دقت ثبت و رصد می‌کند.

او در پاسخ به این سئوال که این سامانه چه زمانی رونمایی می‌شود، گفت: در آینده نزدیک احتمالا در یک الی دوهفته آینده رونمایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    با این بهانه نان که تنها غذای مانده برای مردم ایران هست
    از سفره شون جمع کنید
    و ...زاده ها در خارج غذاها ی فرنگی بخورند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها