|
کدخبر: 312893

بورس / بازار سرمایه / وضعیت بورس

سبز کم جان برای بورس / کدام نمادها صعودی بودند؟ + نقشه

بورس در معاملات ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با رشد ۲۱۳۱ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۵۵ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد سبز کم جان برای بورس / کدام نمادها صعودی بودند؟ + نقشه

در معاملات امروز بورس، نماد «کگل» به عنوان یکی از نمادهایی که در بازار سهام ریزش شدیدی را داشته است، در بین نمادهای دیگر قرار گرفت. همچنین، شاخص کل بورس در پایان معاملات با رشد نسبی به معاملات امروز پایان داد.

معاملات روز دوشنبه امروز بورس در وضعیت صعودی آغاز شد و در ادامه این حجم از رشد افزایشی شد، طوریکه در میانه بازار به رشد نزدیک به ۲ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی کگل، فولاد، فملی، شستا، خودرو، اپال و پارسان تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار پتانسیل رشد را دارد و تک سهم‌هایی از هر گروه قابلیت صعود بیشتر را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس ۲۲ آبان ۱۴۰۲

نقشه-بازار

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایش یافت تا با رشد ۴۶۱۱ واحدی به ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحدی رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بالای ۲ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۷۱,۴۱۰,۳۰۸.۶۹۱ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۴۸,۸۹۳.۲۹۱ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷.۱۶۱ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز انتخاب، خدیزل، تجلی، هرمز، خاور، شگویا و گلدیرا هستند.

نمادهای-بورسی

خبرهای مهم بورسی در ۲۲ آبان ۱۴۰۲

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس واوراق بهادار : سازمان بورس و اوراق بهادار بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را به منظور تصمیم‌گیری در راستای درج در بودجه ۱۴۰۳، در اختیار مجلس قرار می‌دهد.

طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، در هفته سوم آبان ماه امسال ۳۰ ناشر سود جاری و سنواتی ۳ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۵۲ سهامدار بالغ بر یک هزار و ۴۵ میلیارد تومان را به حساب سجامی سرمایه‌گذاران واریز کرده‌اند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی‌: در راستای بستر سازی مقرراتی برای مولدسازی املاک‌ مازاد، از این پس بطور مداوم عرضه املاک از طریق بورس کالا و یا از طریق برگزاری مزایده عمومی در این سازمان انجام می‌شود.

سخنگوی صنعت برق: آیین‌نامه اجرایی ماده ۴ قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق در خصوص احداث نیروگاه توسط صنایع انرژی بر کشور به تصویب هیأت دولت رسیده است.

"کرومیت" چهارشنبه عرضه اولیه می‌شود

عرضه اولیه سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان در نماد معاملاتی "کرومیت" با روش ترکیبی در فرابورس انجام می‌شود. تعداد سهام قابل عرضه، ۱۸۶ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از کل سهام شرکت خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها