|
کدخبر: 312474

قیمت خودرو / بازار خودرو

رانا پلاس پانوراما در بازار خودرو قیمت گذاری شد + مشخصات

تحویل خودروی رانا پلاس پانوراما جدید و بهبود یافته توسط گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شده است و اکنون این خودرو در بازار آزاد توسط دلالان قیمت‌گذاری شده است.

اقتصاد رانا پلاس پانوراما در بازار خودرو قیمت گذاری شد + مشخصات

رانا پلاس پانوراما (سقف شیشه ای) جدید همچنان به پیشرانه TU۵ پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می‌کند و جعبه دنده شش سرعته دستی توان را به چرخ‌های جلوی این سدان ملی می‌رساند. پیشرانه رانا پلاس پانوراما ۱.۶ لیتر حجم دارد و فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها در آن دیده می‌شود.

پیش از این رانا پلاس پانوراما به دو کیسه هوا، سقف شیشه‌ای ثابت با سایه بان دستی، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، فرمان کمکی برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، رینگ فولادی، تریم داخلی پارچه ای، صندلی‌های تاشوی عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه دستی، سنسور پارک عقب و… مجهز بود. اما حالا به خاطر استانداردهای اجباری جدید این خودرو به ویژگی‌های دیگری مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها و نشانگر تعویض دنده مجهز شده است.

باید به این نکته اشاره کرد که رانا پلاس TU۵ هم با ویژگی‌های جدید تولید می‌شوند و عرضه آن آغاز شده است.

حال با آغاز تحویل رانا پلاس پانوراما جدید نرخ این سدان ارتقا یافته در بازار آزاد مشخص گردیده است. در شرایط فعلی دلالان و نمایشگاه داران نرخ رانا پلاس پانوراما ارتقا یافته را با توجه به رنگ خودرو حدود ۵۴۵ تا ۵۵۸ میلیون تومان اعلام می‌کنند. با توجه به این قیمت، شاهد هستیم که هنوز اختلاف ارزش زیادی میان رانا پلاس پانوراما قدیمی و جدید در بازار آزاد وجود ندارد.

 

منبع: آخرین خودرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها