|
کدخبر: 312364

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/شیبا اینو/کیف پول

حمله نهنگ‌های غول پیکر به شیبا اینو / آینده بازار چه می‌شود؟

دیروز، ردیاب کریپتویی Whale Alert که نقل و انتقالات بزرگ نهنگ‌ها و صرافی‌ها را ردیابی می‌کند، مقدار انبوهی از شیبا اینو (SHIB) را شناسایی کرد که توسط یک کیف پول رمزارزی جابه‌جا شده است.

اقتصاد حمله نهنگ‌های غول پیکر به شیبا اینو / آینده بازار چه می‌شود؟

این تراکنش بین کیف پول‌هایی که توسط این ردیاب بلاکچین با عنوان “ناشناخته” برچسب‌گذاری شده بودند، انجام شد و چندین تریلیون میم کوین شیبا اینو را حمل می‌کرد. طبق گزارش‌ها، این کیف پول ناشناس در مجموع ۴,۴۳۹,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ توکن SHIB را به کیف پول دیگری ارسال کرده است. قیمت این مقدار شیبا، بیش از ۳۵ میلیون دلار ارزیابی می‌شود.

قابل ذکر است که مقصد این تراکنش، یک کیف پول کاملاً جدید بود که فقط دو انتقال در حدود ۱۲ ساعت پیش انجام داده بود. بنابراین، با انتقال این تریلیون‌ها SHIB به این آدرس جدید، نهنگ شیبا اینوی جدیدی متولد شد.

بر اساس گزارش‌های قبلی توسط Whale Alert، چندین تراکنش مشابه SHIB نیز هفته گذشته توسط نهنگ‌های ناشناس انجام شده بود.

از طرفی، بر اساس داده‌های آنچین IntoTheBlock، در آخر هفته، تعداد تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو ۴۱.۴۵ درصد افزایش یافت و حجم آن به ۴۵.۴۲ میلیون دلار رسید.

در همین راستا، علی مارتینز، تحلیلگر رمزارز نیز می‌گوید که در حال حاضر جریان عظیمی، نزدیک به ۱۰.۹۷ میلیارد دلار، از ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد. این رقم، بالاترین سطح در سال جاری تاکنون است و نشان از اعتماد بالای سرمایه‌گذاران به این دارایی‌های نوپا دارد.

داده‌های کاوشگر Shibariumscan نیز نشان می‌دهند که شیباریوم نزدیک به ثبت نقطه عطف جدید چهار میلیون تراکنش است. در حال حاضر، تعداد کل تراکنش‌ها به ۳,۸۲۱,۰۹۶ و تعداد تراکنش‌های روزانه پس از چندین جهش بزرگ در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به ۱۰,۵۸۰ رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا ۳.۵۷ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر، در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۸۳۴۷ دلار معامله می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها