|
کدخبر: 294420

کیف پول سرد شیبا چیست؟

لوسی (Lucie)، یکی از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو (SHIB) و کارشناس بازاریابی محتوا، جزییات کیف پول سرد شیبا اینو را در توییتر به اشتراک گذاشت و باعث ایجاد هیجان در جامعه این میم کوین شد.

اقتصاد کیف پول سرد شیبا چیست؟

کیف پول سرد شیبا با همکاری Tangem، یک شرکت بلاکچینی مستقر در سوئیس، در حال توسعه است و نسخه محدود این کیف پول به زودی منتشر خواهد شد. به گفته لوسی، کیف پول جدید از بیش از ۶ هزار ارز پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود (از جمله SHIB) را در هر نقطه از جهان ذخیره و مدیریت کنند. از طریق این کیف پول و به صورت رایگان، کاربران همچنین می‌توانند به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و غیره، هم دسترسی داشته باشند.

طبق گزارش‌ها، کیف پول سرد شیبا به اندازه یک کارت اعتباری است و به این ترتیب، کاربران برای استفاده از آن به رایانه شخصی یا لپ تاپ نیاز ندارند. تنها چیزی که نیاز است، یک کارت و گوشی هوشمند آنهاست. یکی دیگر از مزایای این کیف پول، ظاهرا عدم اتکای آن به باتری است؛ چون کیف پول‌های Tangem برای کار کردن نیازی به شارژ ندارند.

اکنون انتظار می‌رود که حساب رسمی شیبا در توییتر، به‌روزرسانی‌های بیشتری را در مورد تاریخ و جزئیات سفارش کیف پول منتشر کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها