|
کدخبر: 312242

قیمت دلار/ بازار دلار/ مرکز مبادله ارز و طلا

قیمت دلار به این شرط صعودی می شود

به عقیده تکنیکال‌کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند. در قیمت تتر محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان حمایت مهمی است و در بازار درهم تا زمانیکه قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود.

اقتصاد قیمت دلار به این شرط صعودی می شود

در روز یکشنبه، قیمت دلار هرات با شروع کار در سطح ۵۰ هزار تومان و ۹۵۰ تومان قرار گرفت و با افزایش به سطح مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. با این حال، بورس دلار نتوانست از این مرز عبور کند و قیمت آن در ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان به پایان رسید. در پشت خط شب یکشنبه، قیمت دلار به ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان کاهش یافت.

در مورد قیمت درهم امارات، آن با قیمت ۱۴ هزار و ۶۰ تومان شروع کرد و در پایان به ۱۴ هزار و ۹۰ تومان رسید. با توجه به این قیمت درهم، برآورد قیمت دلار حدود ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان است. به طور کلی، روند قیمتی دلار در روز یکشنبه معکوس نسبت به روز شنبه بود.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان هم بالا رفت اما نتوانست از این مرز عبور کند.

در روز یکشنبه گفته می‌شد قیمت ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان عدد طلایی در بازار است. اگر قیمت دلار بالای این رقم باشد به سمت مقاومت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان می‌رود و اگر زیر عدد تثبیت دهد برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان تلاش خواهد کرد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار سخت بالا می‌آید چرا که وضعیت بلوکه باعث شده تا متقاضی در بازار نباشد و بیشتر فروشنده باشند. آن‌ها می‌گویند تا فاند جدید خبری به بازار نیاید قیمت‌ها در سطوح فعلی رنج خواهد بود. به عقیده تکنیکال‌کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند. برای تتر محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان حمایت مهمی است که تا از دست نرود بازار نوسان رو به بالا خواهد داد، همچنین در بازار درهم تا زمانیکه قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود. تا زمانیکه قیمت دلار از ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند فکر صعود نیست و تا زمانیکه زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نرود در دامنه فعلی نوسان خواهد داد.

منبع: اکوایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها